افتتاح نخستین آکادمی تخصصی اسکیت در قم

۱۳۹۸/۰۲/۰۱ - ۱۰:۵۲:۱۴
کد خبر: ۸۳۶۵۷۷
افتتاح نخستین آکادمی تخصصی اسکیت در قم
نخستین آکادمی تخصصی آموزشی، همگانی و قهرمانی اسکیت روباز در استان قم با حضور رئیس فدراسیون اسکیت و مسوولان ورزش قم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، افتتاح نخستین آکادمی تخصصی اسکیت روباز استان قم با حضور محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان و جمع زیادی از اسکیت‌بازان و علاقمندان به این رشته ورزشی در مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم انجام گرفت.

رئیس هیات اسکیت استان قم در خصوص این آکادمی اظهار کرد: زمین مورد نظر برای احداث این آکادمی با موافقت اداره کل ورزش و جوانان استان قم جنب دو مکان قدیمی مجموعه شهید حیدریان یعنی استخر کوثر و خوابگاه ورزشکاران زنده‌یاد سلطانی‌نژاد در اختیار هیات قرار گرفت و امور اجرایی آن توسط هیات اسکیت انجام گرفت.

حمیدرضا جلیلی در ادامه به تغییر دفتر هیات اسکیت استان قم اشاره و عنوان کرد: دفتر هیات پیش از این در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قرار داشت اما با توجه به احداث آکادمی اسکیت در مجموعه ورزشی شهید حیدریان، به این مجموعه انتقال یافته و همزمان با حضور رئیس فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرد.

وی سپس به برگزاری دومین همایش همگانی اسکیت در استان قم اشاره و بیان کرد: این همایش همزمان با سراسر کشور و البته با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، هیات ورزش‌های همگانی و به میزبانی آکادمی اسکیت پرشین با حضور ورزشکاران، مسوولان و مربیان این رشته به ویژه مدرسه تخصصی اسکیت ادب برگزار شد.

رئیس هیات اسکیت استان قم بیان کرد: همچنین از برترین‌های اسکیت قم در سال 1397 بعد از برگزاری افتتاحیه آکادمی اسکیت مجموعه حیدریان، در مراسمی با حضور رئیس فدراسیون اسکیت، مدیر کل ورزش و جوانان و علاقمندان به این رشته به همراه خانواده اسکیت‌بازان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

نظر شما