آیت الله سبحانی:

اقدام آمریکا علیه سپاه وحدت مثال‌زدنی در کشور ایجاد کرده است

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۵:۱۸
کد خبر: ۸۳۷۳۳۲
اقدام آمریکا علیه سپاه وحدت مثال‌زدنی در کشور ایجاد کرده است
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: اقدام آمریکا علیه سپاه وحدت مثال‌زدنی در کشور ایجاد کرده است که این جای خوشحالی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی طی دیداری که با جمعی از فرماندهان سپاه امام علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) قم به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه داشت ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت امام زمان(عج) اظهار کرد: تنها شیعه امامیه معتقد است که رابطه با عالم وحی همچنان محفوظ است. شیعیان معتقدند بعد از شهادت یا فوت پیامبر(ص) رابطه با عامل وحی همچنان بواسطه امامان و اکنون بواسطه امام عصر(عج) برقرار است که این افتخار شیعیان است و این را بیگانگان بهتر از ما درک کرده‌اند و متفکران و صاحب‌نظران بیگانه به این مسئله اقرار کرده‌اند.

وی افزود: قرآن مجید دو نوع ولی برای انسان معرفی می‌کند، یک ولی حاضر و یک ولی غائب از نظر. بنابراین حضرت امام عصر(عج) ولی غائب از نظر است.

مرجع تقلید شیعیان اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز نخست تشکیل در ایران تا کنون در کل جامعه جایگاه خوبی دارد و از همان آغاز تا امروز در هر شرایطی به خدمت در عرصه‌های مختلف جامعه پرداخته است.

آیت‌الله سبحانی در ادامه با اشاره به تلاش گسترده سپاه پاسداران در راستای کمک به هموطنان سیل‌زده گفت: تلاش شبانه‌روزی مجموعه سپاه پاسداران برای کشور و نگهبانی از امنیت کشور برای همگان روشن است و کسی که بخواهد منکر این خدمات و تلاش‌های صادقانه شود نشان از بی‌عقلی او است، از همین رو بسیاری از کشورها حاضر به پذیرش اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه نشدند چرا که حقیقت سپاه کاملا روشن و واضح است.

وی عنوان کرد: در روایتی آمده است باطل اگر با حق آمیخته شود پیش می‌رود ولی باطل مطلق پیش نمی‌رود، در جریان اقدام علیه سپاه باطل مطلق مشخص است از این رو با ناکامی دشمن مواجه هستیم.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: امام باقر(ع) به یکی از شاگردان خود گفت:« ای جابر، اعمال خود را بر قرآن عرضه کن، اگر عمل تو موافق با قرآن است پشت کردن مردم به تو در تو اثری نگذارد ولی اگر خلاف قرآن است ارزش ندارد.» همه بر اعمال نیک سپاه در راستای تأمین امنیت کشور و ... آگاه هستند بنابراین جای نگرانی وجود ندارد.

آیت‌الله سبحانی افزود: اقدام آمریکا علیه سپاه وحدت مثال‌زدنی در کشور ایجاد کرده است که این جای خوشحالی دارد.

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان رده بالای سپاه به زندگی آن دسته از کارکنان که در رده‌های پایین‌تر قرار دارند رسیدگی کنند چرا که آنها سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوند. کارکنان سپاه با ایمان و اعتقاد وارد این راه شده‌اند البته بهتر است به آنان توجه بیشتری شود که سختی‌های زندگی‌شان کمتر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز