رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور:

کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی فعالیت می کنند/گسترش رونق تولید در کشور

۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۲:۲۰
کد خبر: ۸۳۸۵۹۹
کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی فعالیت می کنند/گسترش رونق تولید در کشور
رعیتی فرد با تاکید بر اهمیت گسترش رونق تولید در کشور گفت: در شرایط به وجود آمده دشمنان همواره در راستای ضربه زدن اقتصادی می کوشند و از این رو کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی حسین رعیتی فرد امروز در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد گفت: امروز خاکریز و جنگ ما در مراکز تولیدی و صنعتی و کارخانجات است که کارگران تلاش می کنند تا چرخ اقتصاد کشور را بچرخانند.

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: امروز سربازان اصلی جنگ اقتصادی، کارگران هستند و بسیج در این زمینه یار و مددکار کارگران است و اقداماتی را بسیج انجام داد که امروز نیازش بیشتر احساس می شود.

وی تصریح کرد: امروز دشمن از همه ظرفیت ها استفاده می کند که مراکز ما را با تعطیلی و رکود مقابله کند اما امروز کارگران و تولید کنندگان با چنگ و دندان تلاش می کنند تا چرخ تولید متوقف نشود.

رعیتی فرد با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی گفت: توجه به این امر و کالای ایرانی امر مهمی است و در بسیج تلاش کردیم در رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی و اقداماتی در این راستا تلاش کنیم که این چرخ حمایت گسترش یابد.

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: با توجه به اینکه بر یک موضوع خام فروشی تکیه کردیم، پس اقتصاد ایران قابلیت تحریم دارد، با توجه به استفاده از ظرفیت های داخلی باید بکوشیم و اجازه به دشمن نداد.

وی گفت: برای رونق تولید باید کارها گسترش یابد و اصلاح نظام کسب و کار و بروکراسی این امر باید گسترش یابد و باید مسیر را برای سرمایه گذاران هموار کنیم تا بتوانند در این زمنیه تلاش کنند.

رعیتی فرد تاکید کرد: باید کمک کنیم تا دلالی از بین برود و به سمت تولید مولد برویم، باید تلاش شود تا مبارزه با فساد در این راستا انجام شود که با توجه به حضور رئیس قوه قضائیه جدید، امیدواریم این امر گسترش یابد.

رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور گفت: برای رونق تولید باید دیپلماسی فعال را داشته باشیم و همت در این راستا را داشته باشیم که انتظار است وزارت امور خارجه در این عرصه اقدام شود.

وی ابراز داشت: بیش از 7 درصد معادن جهان در اختیار ایران است و این ظرفیت عظیمی است که می تواند ما را از تک محصولی و فروش نفت خارج کند و ما را از خام فروشی دور کند.

 

نظر شما