نصب تجهیزات کاهنده مصرف آب در مدارس، مساجد و ادارات قم

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۰:۳۷
کد خبر: ۸۳۸۷۸۰
نصب تجهیزات کاهنده مصرف آب در مدارس، مساجد و ادارات قم
مدیر دفتر مدیریت مصرف و مطالعات کاهش آب بدون درآمد از نصب 4600 ابزار و تجهیزات کاهنده مصرف در مدارس و ادارات استان خبر داد و گفت: به زودی 9 هزار قطعه کاهنده مصرف دیگر نیز در مساجد و سایر مدارس نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهندس حسن فرمانی انتظام موضوع آب را یکی از چالش‌های اصلی جهان و ایران دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارها مقابله با این چالش، مدیریت مصرف و تقاضا با هدف پاسخگویی به نیازهای آبی از طریق افزایش بهره‌وری و استفاده در مصرف صحیح و بهینه از آب است.

وی استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف و اصلاح تأسیسات و تجهیزات ساختمان‌ها را از جمله موثرترین روش‌ها برای مدیریت مصرف آب عنوان کرد و افزود: در همین راستا شرکت آب و فاضلاب استان قم از سال گذشته نصب شیرآلات و تجهیزات کاهنده مصرف آب در مراکز عمومی را در دستور کار خود قرار داد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف و مطالعات کاهش آب بدون درآمد از نصب بیش از 600 پرلاتور(آبفشان) و شیر اهرمی در مدارس ابتدایی و متوسطه با همکاری آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: 4 هزار پرلاتور نیز سال گذشته با همکاری استانداری و یکی از شرکت تولیدکننده داخلی در ادارات استان نصب شد.

وی در ادامه با بیان اینکه نصب 9 هزار قطعه کاهنده مصرف در مساجد و دیگر مدارس استان نیز در دستور کار آبفای استان قرار دارد، اظهار داشت: قرار است این قطعات کاهنده با همکاری مدیران مدارس ضمن آموزش مقدماتی به دانش‌آموزان در خصوص مدیریت مصرف و ابزارهای کاهنده مصرف نصب شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز