استاندار قم:

تمام معوقات فرهنگیان در قم پرداخت شد/ تکریم معلمان نمایشی نباشد

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۳:۰۲:۴۲
کد خبر: ۸۴۰۳۹۷
تمام معوقات فرهنگیان در قم پرداخت شد/ تکریم معلمان نمایشی نباشد
استاندار قم با اشاره به هفته معلم گفت: در این هفته نسبت به تکریم معلمان اقدام می شود که باید بدانیم این تکریم ها نباید به صورت نمایشی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم با اشاره به هفته معلم گفت: تکریم جایگاه و مقام معظم امری مهم و ضروری است که باید همگان در زمینه تکریم این جایگاه تلاش کنند.

استاندار قم گفت: مسئولان استان در مدارس حاضر شده و از معلمانان و زحماتی که آنها می کشند قدردانی کنند چرا که معلمانان با همه وجود در راستای خدمت به جامعه تلاش می کنند.

وی گفت: وضعیت آموزش و پرورش در کل وضع مطلوبی دارد، تلاش های خوبی در پرداخت معوقات و مطالبات فرهنگیان انجام شده و تمامی معوقات فرهنگیان تا قبل از پایان سال گذشته پرداخت‌ شده است.

سرمست گفت: برنامه های روز معلم در حاشیه شهر و همچنین بخش ها و روستاها نیز باید با کمک بخشداری ها و دهیاری ها انجام شود تا از تلاش همه معلمان قدردانی شود.

استاندار قم گفت: نقش معلم در مسائل تربیتی بی‌بدیل است و در سیاست‌گذاری ‌های استانی باید حقوق معلمان مورد اهتمام قرارگیرد.

وی گفت: تکریم معلم نباید به صورت نمایشی و ظاهری باشد، بلکه باید به مطالبات معلم توجه کرده و بدانیم که نقش معلم در طول عمر و زندگی خود، اقدامات بسیاری انجام می دهند که قابل تقدیر است.

سرمست با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره ملی مهارت ‌های هنری هنرستان‌ های کاردانش کشور در قم گفت: از این جشنواره حمایت می کنیم و امیدواریم با برگزاری این جشنواره در زمینه رفع مشکلات هنرستان ها بکوشیم.

استاندار قم گفت: هنرستان های استان از نظر تجهیزات دچار ضعف هستند که امیدواریم با برگزاری این جشنواره مشکلات زیرساختی هنرستان های قم برطرف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز