استاندار قم:

تمام توان خود را برای حل مشکل کارگران بکار می گیریم

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۳:۰۶:۲۳
کد خبر: ۸۴۱۱۹۷
تمام توان خود را برای حل مشکل کارگران بکار می گیریم
استاندار قم با بیان این که برای حل مشکلات کارگران و تولیدکنندگان تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت، گفت: در قالب جلسه ها، نشست ها و گفت و گوهای مستقیم و رو در رو مشکلات این قشر را دریافت کرده و برای حل آن ها تلاش و برنامه ر یزی خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در «همایش تجلیل از کارگران و نخبگان جامعه کار، تلاش و تولید قم»، توجه به نیازها و مطالبات جامعه کارگری استان را مورد تاکید قرار داد و با اشاره به این که حمایت از قشرهای آسیب پذیر جزو اولویت های مهم دولت است افزود: تفاهم خوبی بین تشکل های کارگری، کارفرمایی و مسئولان سازمان های دولتی استان وجود دارد.

وی حمایت از کارگران و تلاش گران عرصه کار و تولید را وظیفه مهم مسئولان دانست و تصریح کرد: در استان این رویکرد را دنبال می کنیم.

سرمست از معیشت و مسکن به عنوان 2 دغدغه مهم کارگران و جوانان یاد کرد و افزود: پیگیری های لازم در استان برای اجرای طرح های برطرف کننده این 2 دغدغه انجام خواهد شد.

وی، حفظ اشتغال و رونق تولید را 2 هدف مهم استان در سال رونق تولید دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا و از ابتدای سال به صورت میدانی و به طور مستمر در واحدهای تولیدی و شهرک های صنعتی استان حضور یافته و روند تولید و مشکلات این بخش را بررسی می کنیم.

استاندار قم همچنین با تاکید بر لزوم تلاش در جهت جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی راکد و دارای مشکل برای کمک به امر اشتغال و رونق تولید گفت: تشکل های کارگری و صنفی با همکاری دستگاه های ذیربط باید فعالانه در زمینه عارضه یابی و پیشگیری از موانع و مشکلات واحدهای تولیدی استان مشارکت داشته باشند و عرصه را برای بازگشت مجدد واحدهای نیمه تعطیل به مدار تولید فراهم نمایند.

در این همایش که در سالن همایش های شهرداری قم ترتیب یافت، از تعدادی کارگر و نخبه جامعه کار، تلاش و تولید استان با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

 

نظر شما