کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک در قم

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۵:۱۶
کد خبر: ۸۴۳۵۴۶
کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک در قم
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به کشف بیش از 100 کیلو تریاک، از دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در تمرکز اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یک قاچاقچی قصد دارد مقدار قابل توجهی تریاک را با یک سواری "پژو 405"، از استان های جنوبی با عبور از محور مواصلاتی قم به استان های شمالی منتقل کند، بنابراین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران  پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به یکی از محورهای مواصلاتی اعزام و تلاش برای شناسایی خودرو مذکور آغاز که سرانجام شناسایی، توقیف و متهم مربوطه دستگیر شد.

سردار آقاخانی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی موصوف،  100 کیلو و 500 گرم مواد افیونی از نوع تریاک در قالب 190 بطری پلاستیکی کشف و متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان هشدار داد: موادمخدر آنچنان آرام و بی صدا بر جسم و روان مصرف کننده مستولی می شود که هیچ معتادی آغاز اعتیاد خود را به یاد نمی آورد.

سردار آقاخانی تاکید کرد: اعتیاد سبب تباهی میلیون ها مغز فعال می شود که سرمایه های آینده جامعه بشری بشمارمی روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز