معاون دادستان عمومی و انقلاب قم خبر داد

اجباری شدن نصب دستگاه کارت خوان در مطب ها

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۷:۳۰
کد خبر: ۸۴۳۵۴۸
اجباری شدن نصب دستگاه کارت خوان در مطب ها
معاون دادستان عمومی و انقلاب قم از الزام تمامی مطب‌های پزشکان، دندانپرشکان و داروسازان استان قم به استفاده از دستگاه های کارت خوان در محل کار خود تا حداکثر یک ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سلطانی، الزام مطلب پزشکان استان به استفاده از دستگاه های کارت خوانمعاون دادستان عمومی و انقلاب قم با صدور دستور قضایی به دادستان مالیاتی و همچنین نظام پزشکی استان قم گفت: در راستای احیای حقوق عامه و برخورد با تخلف‌های فرار مالیاتی، تمامی مطب‌های پزشکان، و داروسازان استان قم موظف به استفاده از دستگاه های کارت خوان در محل کار خود هستند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم افزود: پزشکان در صورت نصب نکردن دستگاه کارت خوان و عدم اجرای دستور قضایی و تلاش برای پنهان کردن فعالیت اقتصادی و ممانعت از دسترسی مأموران مالیاتی به اطلاعات مالیاتی و اقتصادی خود، مرتکب فرار مالیاتی شده و پرونده قضایی فرار مالیاتی برای متخلفین تشکیل خواهد شد.

وی همچنین از پنج مورد برخورد و تشکیل پرونده قضایی برای برخی از مراکز درمانی در قم خبر داد و گفت: در راستای احیای حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی در حوزه پزشکی با برخی مراکز درمانی به ویژه دندانپزشکی‌ها برخورد قانونی شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم، رعایت نکردن تعرفه‌های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، صادر نکردن صورت حساب اقلام مصرفی با نرخ کالا برای مشتریان و استفاده از تجهیزات پزشکی قاچاق را عمده‌ترین تخلفات این مراکز اعلام کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز