بازدید استاندار و معاون اقتصادی وزیر کشور از واحدهای صنعتی قم

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۴۰:۲۰
کد خبر: ۸۴۳۵۵۲
بازدید استاندار و معاون اقتصادی وزیر کشور از واحدهای صنعتی قم
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از واحدهای صنعتی قم بازدید کرد و در جریان برخی از مشکلات تولید و دغدغه های کارآفرینان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور، امروز از شرکت برازش صنعت، سازمند صنعت و تاراریس بازدید کرد.

معاون اقتصادی وزیر کشور در این سفر یک روزه و با حضور در واحدهای صنعتی در جریان عمده مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان قرار گرفت.

تامین مواد اولیه، قوانین بیمه، تعرفه های مالیاتی و فقدان نقدینگی از جمله مشکلات تولیدکنندگان بود که معاون اقتصادی وزیر کشور قول پیگیری این دغدغه ها را داد.

دین پرست در این بازدیدها تاکید کرد: با همراهی بانک های عامل و دستگاههای اجرایی و مدیران ارشد، تمامی گره ها و مشکلات در مسیر تولید رفع شود تا بتوان در سال رونق تولید، شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور بیان کرد: اولویت کاری سال ۹۸ ایجاد و حفظ اشتغال و احیای واحدهای راکد و کمک به جذب سرمایه‌گذاری در استان جهت جلوگیری از تعطیلی واحد به دلیل بدهی به ارگان های دولتی است.

وی از نمایندگان بیمه تامین اجتماعی و دارایی و بانک ها خواست، بروکراسی های موجود را مورد بازنگری قرار دهند و با شناسایی قوانین دست و پاگیر،به تولید استان قم رونق ببخشند.

گفتنی است دین پرست بعد از بازدید از واحدهای صنعتی،در پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار قم و به دبیری سازمان صمت حضور یافت و برخی از مطالبات تولیدکنندگان را در قالب مصوبات در چرخه پیگیری قرار داد.

 

نظر شما