آیت الله سبحانی:

رسانه‌های خارجی در برابر موفقیت‌های ایران عزا گرفته‌اند

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۹:۵۵
کد خبر: ۸۴۵۹۶۱
رسانه‌های خارجی در برابر موفقیت‌های ایران عزا گرفته‌اند
مرجع تقلید تشیع با اشاره به برخورد دشمن در برابر ملایمات و ناملایمات کشورمان گفت: موفقیت های ایران رسانه های غربی را عصبانی می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سبحانی در سلسله جلسات تفسیر قرآن کریم که در مدرسه علمیه حجتیه قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه جهاد در قرآن گفت: عده ای از منافقین دوری از فتنه را بهانه نرفتن به جهاد عنوان می کردند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به تعبیر قرآن از کسانی که ترک جهاد می کردند گفت: از نظر قرآن کسانی که به جهاد نمی‌روند در گناه بزرگ شده اند.

 آیت الله سبحانی با اشاره به ویژگی های منافقین گفت: یکی از نشانه‌های منافق را ناراحتی از پیروزی مسلمانان و خوشحالی از شکست آنان دانست است و در زمان حال هم شاهد هستیم که  هروقت ما به موفقیتی دست پیدا می کنیم رسانه‌های خارجی راعصبانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: درشرایطی که سیل مشکلات زیادی را برای مردم ما بوجود آورده بود رسانه های غربی با خوشحالی به انعکاس کمبودها پرداختند اما خبری از ساماندهی سیل و کمک به سیل‌زدگان منتشر نکردند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی تصریح کرد: رسانه های خارجی در برابر موفقیت های ایران عزا می گیرند اما در برابر مشکلات و ناملایمات ما به تکاپو افتاده وبه بازتاب آن می پردازند و می طلبد که برای جلوگیری از سخن‌چینی دشمنان مشکلات کشور رفع شود.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه محاصره اقتصادی یکی از حربه‌های دشمن برای مقابله با ایران است گفت: محاصره مسلمانان توسط دشمن و تحریم و فتنه‌گری آمریکا در امتداد فتنه‌گری و تحریم‌های صدر اسلام است.

این مرجع تقلید در پایان قضا و قدر را مورد توجه قرار داد و گفت: آنچه خدا برای ما نوشته است خیر و صلاح ماست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز