تاکید معاون استاندار بر نظارت دقیق بر بازار/برخورد با واحدهای متخلف

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۲:۰۵:۰۶
کد خبر: ۸۴۶۴۷۹
تاکید معاون استاندار بر نظارت دقیق بر بازار/برخورد با واحدهای متخلف
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم گفت: تمامی کالاها باید بر اساس شاخص های قیمت گذاری معین مورد بررسی قرار گرفته و با در نظر گرفتن سودهای معقول و منطقی، افزایش قیمت آنها بررسی و اعلام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم با بیان این مطلب گفت: همه دستگاههای اجرایی باید برای ورود به موقع اجناس و کالاها به بازار با قیمت های مناسب مشارکت داشته و کارها را بر عهده یکدیگر نیندازند.

وی بر ضرورت نظارت و بازرسی مستمر و دقیق از بازار تأکید کرد و گفت: افزایش قیمت کالاها باید بر اساس اصول مشخص و معین انجام شود تا در حق مردم جفا نشود و هرکس از قیمت های مصوب تخطی کند، باید به شدت با او برخورد شود.

معاون استاندار قم همچنین تصریح کرد: باید گزارش دقیق و مشخصی از برخورد نهادهای نظارتی با تخلف های انجام شده در سطح بازار به مردم ارائه شود تا عموم شهروندان نسبت به کنترل و نظارت بر اصناف مختلف امیدوار بوده و آثار و برکات آن را مشاهده کنند.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه حمل و نقل برای تأمین کالاهای اولیه و نهاده های بخش کشاورزی، گفت: ظرفیت استان قم در حوزه حمل و نقل باید کاملا احصاء شده و پس از بررسی نیاز واقعی و منطقی در این حوزه، از ظرفیت بخش خصوصی به خوبی کمک گرفته شود.

غضنفری با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های دولتی آخرین راهکار در حوزه حمل و نقل است، اظهار داشت: همواره تلاش کرده ایم تا از فعالان حوزه حمل و نقل به خوبی حمایت کنیم، از این رو انتظار داریم آنها نیز نسبت به رفع نیازهای استان کاملا متعهد باشند.

وی در پایان خواستار هرچه فعال تر شدن کمیته های فنی ذیل کارگروه تنظیم بازار استان شد و گفت: برگزاری جلسات منظم و مستمر کمیته های فنی، مسؤولان استان را در اخذ تصمیم های درست و کارشناسی شده در کارگروه تنظیم بازار بسیار کمک می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز