استاندار قم خبر داد

کسب رتبه دوم قم در زمینه ارزش کالای قاچاق مکشوفه

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۲:۱۷
کد خبر: ۸۴۷۸۵۲
کسب رتبه دوم قم در زمینه ارزش کالای قاچاق مکشوفه
استاندار قم با اشاره به کسب رتبه دوم استان در زمینه ارزش کالای قاچاق مکشوفه گفت: رونق تولید و حفظ اشتغال از نتایج مبارزه با قاچاق کالا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه کمیسیون نظارت، هماهنگی و برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن جلسات استانداری،افزود: این دستاورد باید در سال های آتی نیز با اهتمام جدی مسئولان ادامه یابد.

وی به فلسفه برگزاری جلسه ها در راستای برنامه ریزی در موضوع های گوناگون اشاره و اظهار کرد: باید در ابتدای سال برنامه ریزی های لازم تدوین و در طول سال اجرا شود و از بازخورد جلسات نیز برای اصلاح و تکمیل این برنامه ها بهره برداری جست.

وی با بیان ضرورت تبیین نگرش سیستمی و پرهیز از بخشی نگری در مدیریت استان اضافه کرد: پدیده هایی مانند قاچاق باید با استفاده از نظرهای کارشناسان و نخبگان دانشگاهی مطالعه و برای سیاستگذاری درست در مبارزه با آن اقدام شود.

وی گستردگی فعالیت قاچاقچیان کالا و ارز را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: دستگاه های متولی به طور دائم برای به روز رسانی شیوه های مبارزه با این مقوله کار کنند و روش های نوین مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در پیش گیرند.

سرمست با تاکید بر اهمیت اقدامات بخش های مختلف استان در مبارزه با قاچاق گفت: در مسیر مبارزه اصولی با این پدیده، توفیق هایی همچون حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی قم و نیز برخورد با قاچاقچیان در زمینه حاصل می شود که لازم است این اقدام ها به طور شفاف اطلاع رسانی شوند.

در این جلسه گزارش هایی در مورد اقدام های صورت گرفته در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از سوی دستگاه های متولی ارائه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز