آیت الله اعرافی خبر داد

همکاری حوزه علمیه با ستاد مبارزه با مواد مخدر در قالب یک برنامه پنج ساله است

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۶:۰۱:۰۸
کد خبر: ۸۴۸۱۸۰
همکاری حوزه علمیه با ستاد مبارزه با مواد مخدر در قالب یک برنامه پنج ساله است
مدیر حوزه های علمیه گفت: در جلسه ای که با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر داشتیم تاکید شد که این کمیته های استانی مبارزه با مواد مخدر به سرعت شکل بگیرند و برای اجرای مفاد این تفاهم نامه یک برنامه پنج ساله پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در حاشیه جلسه امضای تفاهم نامه مشترک میان حوزه علمیه و ستاد مبارزه با مواد مخدر در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: به فضل الهی در ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد امام حسن مجتبی، دومین جلسه ما و سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

وی افزود: در جلسه اول پیرامون این موضوع که در برابر آسیب اعتیاد که بر همگان مشخص است چه بلای خانمان سوزی است، نقش آفرینی بکند، به ویژه در مرحله پیشگیری تفاهم نامه هایی آماده شده است.

مدیر حوزه های علمیه گفت: محورهای مهمی که در این تفاهم نامه مشترک دنبال می شود، عبارتند از مطالعات و تحقیقات پیرامون آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و آگاهی بخشی به روحانیون حوزه های علمیه به عنوان نمایندگان حوزه در شهرها و روستاها بوده که نهایتا همه این ها نقش موثر حوزه علمیه را در برخورد با این آسیب اجتماعی مشخص می کند.

 

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: محورهای مشخص برای همکاری های حوزه علمیه و ستاد مبارزه با مواد مخدر چه در قم و چه در استان ها پیش بینی و کمیته مشترکی برای رسیدگی امور تعیین شده است.

 

وی تاکید کرد: در جلسه ای که با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر داشتیم تاکید شد که این کمیته های استانی به سرعت شکل بگیرند و برای اجرای مفاد این تفاهم نامه یک برنامه پنج ساله پیش بینی شده است.

 

نظر شما
پرونده ویژه