استاندار قم تاکید کرد

لزوم‌ بستر سازی آشنایی نسل جوان با فرهنگ و معارف قرآنی

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۳:۱۱:۲۴
کد خبر: ۸۴۸۱۸۲
لزوم‌ بستر سازی آشنایی نسل جوان با فرهنگ و معارف قرآنی
استاندار قم با بیان ضرورت استفاده از جلوه های بصری و هنری در برپایی نمایشگاه ها بر لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ و معارف قرآنی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت و رسانه های دیجیتال استان قم که در مجتمع ناشران برگزار شد، با بیان لزوم فعالیت در حوزه قرآن و معارف اسلامی، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های قرآن و عترت در جلب خانواده ها و نسل جوان به فرهنگ قرآنی نقش موثری دارد.

استاندار قم برگزاری این نمایشگاه در ماه رمضان را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد:‌ فرصت بازدید از نمایشگاه از افطار تا سحر برای حضور شهروندان فرصتی مغتنم است.

وی به غرفه آرایی و تنوع فعالیت ها در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: رویکرد مناسبی در حوزه رسانه های دیجیتال صورت گرفته است که می تواند برای گرایش کودکان و نسل جوان به معارف قرآنی، انگیزه مناسبی ایجاد کند.

سرمست همچنین حضور اقشار مختلف در بازدید از این نمایشگاه را مورد توجه قرار داد وگفت: تنوع در برنامه ها، استفاده از جلوه های بصری هنری و خلاقیت در تولید محتوا در چنین نمایشگاه هایی می تواند در افزایش بازدید کنندگان نقش بسزایی داشته باشد.

 

نظر شما
پرونده ویژه