کشف محموله حدود ۴ میلیارد ریالی کالای قاچاق در قم

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۱۴:۲۶:۴۶
کد خبر: ۸۴۸۴۸۴
کشف محموله حدود ۴ میلیارد ریالی کالای قاچاق در قم
فرمانده انتظامی قم گفت: محموله قاچاق کپسول پرشده از گاز کولر به ارزش حدود 4 میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون تانکر سوخت در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی، اظهار داشت: با تمرکز اقدامات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، مشخص شد فردی قصد دارد محموله قابل توجهی کالای قاچاق را با یک دستگاه کامیون دارای تانکر سوخت ازقم عبور دهد که این موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان محورهای مواصلاتی را تحت کنترل قرار دادند و موفق شدند این کامیون را شناسایی و راننده را دستگیر کنند.

سردار آقاخانی ادامه داد: با بررسی های انجام شده بر خلاف ادعای راننده که بار خودروی خود را 10 هزار لیتر روغن سوخته اعلام کرده بود، 444 کپسول پرشده از گاز کولر در آن کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی قم ارزش ریالی کالای قاچاق را 3 میلیارد و 550 میلیون ریال اعلام و بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم نیز برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی استان معرفی شد.

**کشف حدود 25 هزار لیتر نفت کوره قاچاق در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز در گفت و گویی از کشف حدود 25 هزار لیتر نفت کوره قاچاق از یک دستگاه تریلی تانکر دار در این استان خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان در این باره اظهار داشت : ماموران پاسگاه انتظامی راهجرد این شهرستان در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با کالای قاچاق به یک دستگاه تریلی تانکر دار که در محور اراک به قم در حال حرکت بود مشکوک شدند .

وی افزود: با دستور ایست ماموران، خودرو متوقف و در بازرسی از تانکر آن، حدود 25 هزار لیتر نفت کوره قاچاق فاقد اسناد و مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان داشت: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه