مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد

بهره برداری آزمایشی از مجموعه ورزشی پیامبر اعظم قم در پایان ماه مبارک رمضان

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۳:۴۶
کد خبر: ۸۴۸۷۱۲
بهره برداری آزمایشی از مجموعه ورزشی پیامبر اعظم قم در پایان ماه مبارک رمضان
مدیر کل ورزش و جوانان قم با اشاره به پیشرفت 98 درصدی ساخت مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) گفت:مراحل نهایی تکمیل این مجموعه مهم ورزشی درحال انجام است و درپایان ماه مبارک رمضان به صورت آزمایشی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم با بیان اینکه بهره برداری از این مجموعه ورزشی موجب تحول و افزایش چشمگیر زیرساخت های ورزشی قم می شود اظهار داشت: تنها برخی از جزئیات و ریزه کاری های این پروژه باقی مانده است که بزودی به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) با 9 هزار متر مربع زیربنا، شامل سالن ورزشی یک هزار و 500 نفره، استخر سرپوشیده و سالن های ورزشی کشتی پهلوانی و زورخانه در سطح بین المللی می باشد که بیش از 375 میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز این مجتمع ورزشی هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم افزود: مجموعه ورزشی پیامبر اعظم در منطقه محروم امامزاده سید علی(ع) قم واقع در بلوار 15 خرداد احداث شده است وبا بهره برداری ازآن، بخش زیادی از نیازهای منطقه به زیرساخت های ورزشی برطرف می شود.

منعم ادامه داد: در این مجموعه ورزشی ،آخرین استانداردهای بین المللی مورد توجه قرار گرفته است به گونه ای که امکان برگزاری مسابقات بین المللی در سالن ورزش پهلوانی و زورخانه ای این مجموعه وجود دارد.

وی اظهار داشت: قطعه زمینی رو به روی این مجموعه برای احداث مجموعه اقامتی خریداری شده است که با احداث آن زمینه لازم برای میزبانی و اسکان رقابت های مختلف در قم بیش از پیش و در بالاترین استانداردها فراهم می شود.

نظر شما
پرونده ویژه