استاندار قم تاکید کرد

رفع موانع تولید در استان قم با جدیت دنبال می شود/بی نظمی در جلسات قابل قبول نیست

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۰:۱۷
کد خبر: ۸۴۸۹۶۵
رفع موانع تولید در استان قم با جدیت دنبال می شود/بی نظمی در جلسات قابل قبول نیست
استاندار قم با اشاره به اهمیت مسئله اشتغال وتولید گفت: راهبردهای رفع موانع تولید به‌ صورت مستمر در طول سال مورد پیگیری قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید درسالن جلسات امام جواد(ع) قم گفت: تا زمانی که مدیران استانی پیشنهاد کاربردی و عملیاتی برای حل مشکلات پیش روی تولید را استخراج نکرده باشند نباید فضای جلسات را با بیان موانع تولید مشوش کرده و سبب نگرانی تولیدکنندگان شوند.

وی مشکلات تولید و صنعت را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بخش مهمی از مشکلات تولید استان در جلسه مشترک بخش خصوصی و دولت قابلیت پیگیری و بررسی دارد.

استاندار قم در ادامه با اشاره به نقش بانک‌ها در ایجاد اشتغال گفت: معیار استان در ایجاد اشتغال سهم ابلاغی بوده و نباید بانک‌ها تخصیص نهایی را ملاک پرداخت تسهیلات اشتغال قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بعد از گذشت 15 دقیقه از آغاز جلسات باید درب سالن جلسات بسته‌شده و از حضور دیر به هنگام مدیران به دلیل نظم جلسات جلوگیری شود.

سرمست همچنین تأکید کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و بانک‌های استان سال 98 نیز مانند سال گذشته انجام می‌شود، اقدام‌های دستگاه‌ها در سال جاری باید مطلوب‌تر از سال قبل شده و تحول کمی و کیفی در آن اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: تمام مباحثی که در جلسه علنی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بحث قرار می‌گیرد باید با پشتوانه‌ های کامل کارشناسی و آماده تصویب باشد و از بیان نظرات چکش‌کاری نشده پرهیز شود.

استاندارقم اظهار داشت:سهم استان در بخش تسهیلات بخش گردشگری مطلوب نبوده و در صورتی‌که مدیران این دستگاه نواقص کنونی را برطرف نکنند باید نسبت به مشکلات موجود پاسخگو باشند.

در این جلسه از عملکرد سازمان صمت، جهاد کشاورزی، شرکت گاز و تأمین اجتماعی استان و بانک‌های کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بانک صادرات و بانک ملی درزمینهٔ رونق تولید و ارزیابی عملکرد سال97 با اهدای لوحی توسط استاندار قم تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
پرونده ویژه