لغو امتحانات داخلی دانش آموزان قمی در ۴ و ۸ خرداد

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۴:۵۹
کد خبر: ۸۵۰۲۷۰
لغو امتحانات داخلی دانش آموزان قمی در ۴ و ۸ خرداد
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در اطلاعیه ای از لغو امتحانات داخلی دانش آموزان در ۴ و ۸ خرداد خبردادو گفت: امتحانات مدارس فردا چهارم خرداد و چهارشنبه هشتم خرداد، مصادف با روزهای پس از لیالی قدر برگزار نمی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در  اطلاعیه آموزش و پرورش آمده است :پیرو پیگیری دانش آموزان محترم و اولیای گرانقدر آنان در نحوه و چگونگی برگزاری امتحانات روزهای شنبه ۴ و چهارشنبه ۸ خرداد ماه به اطلاع می‌رساند با توجه به بهره مندی هر چه بیشتر دانش آموزان عزیز از مراسم و مناسبت‌های شب‌های بافضیلت لیالی قدر برنامه اصلاحی امتحانات نهایی و استانی قبل از شروع امتحانات به کلیه مدارس ارسال شده و تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شده است، لذا امتحانات نهایی و متمرکز استانی در هیچ یک از حوزه‌های امتحانی برگزار نخواهد شد.

امتحانات داخلی روزهای شنبه ۴ و چهارشنبه ۸ خردادماه نیز به همین منظور با تدابیر مدیران واحدهای آموزشی اصلاح شده و این آزمون به زمان دیگری موکول می‌شود که متعاقبا زمان آن اعلام می‌گردد.

به معاونان و مسئولان آموزش‌های متوسطه اول و دوم استان نیز اعلام شده به لحاظ تاکید به لغو آزمون در روزهای مذکور، به مدیران محترم، اطلاع رسانی مجدد را اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز