مدیر کل ورزش و جوانان استان قم:

توجه به مسائل فرهنگی اخلاقی و منش پهلوانی در ورزش ماندگار است

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۲۶:۴۱
کد خبر: ۸۵۰۷۲۲
توجه به مسائل فرهنگی اخلاقی و منش پهلوانی در ورزش ماندگار است
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم توجه به مسائل فرهنگی، اخلاقی و منش پهلوانی در ورزش را ماندگار عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در گرد همایی روسای هیات های ورزشی استان قم با موضوعیت برنامه عملیاتی فعالیت های فرهنگی سال 98 به انجام رسید در سخنانی اظهار داشت: هدف اصلی ما در اداره ورزش و جوانان استان قم توجه به مسائل اخلاقی و فرهنگ است و پیرو آن در سال 98 برنامه هایی متنوعی برای اجرا در سطح استان تدوین شده است.

وی عنوان کرد: با ایجاد شورای همگانی می توان در توسعه ورزش در تمامی اقشار و همچنین توسعه ورزش صبحگاهی و عصر گاهی برای عموم مردم نقش به سزایی داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان این که توجه به ورزش می تواند از آسیب های اجتماعی جلو گیری کند، گفت: امسال با توجه به نزدیک شدن به رقابت های گزینشی المپیک 2020 سال سرنوشت ساز ورزش قم است.

منعم بیان کرد: با توجه به موقعیت های سیاسی موجود در منطقه خاور میانه حضور گرم هیات های ورزشی در روز جهانی قدس را خواستاریم.

روح الله رمضانی معاون فرهنگی و امور جوانان استان قم نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: ترویج ارزش های فرهنگی، با ایجاد مکان هایی جهت برپایی نماز جماعت و دیوار نویسی مذهبی بر روی اماکن های ورزشی توسط معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان به انجام رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز