معاون استاندار قم:

گسترش مهارت آموزی در میان دانش آموزان

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۹:۴۰:۰۴
کد خبر: ۸۵۰۷۳۹
گسترش مهارت آموزی در میان دانش آموزان
معاون استاندار قم به موضوع آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: مربیان پرورشی در این زمینه وظیفه دارند و باید بار سنگین مسئولیتی که در دوش آنها قرار داده شده را به خوبی به سرانجام برسانند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته در استان قم، توجه جدی خیرین مدرسه ساز به این امر مهم بوده که انقلابی شکل گرفته است.

معاون استاندار قم گفت: 161 مدرسه با هزینه تقریبی 900 میلیارد تومان توسط خیرین در استان قم احداث شده که حجم عظیمی از خدمات رسانی و توجه این افراد را به این امر مهم می رساند.

وی گفت: آموزش و پرورش در بخش نهضت سوادآموزی نیز اقدامات ارزشمندی را انجام داده و خوشبختانه با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد افزایش نرخ میانگین باسوادی استان قم نسبت به کشور هستیم.

هاشمی با اشاره به موضوع اوقاف فراغت دانش آموزان گفت: در این زمینه نیز باید برنامه ریزی صورت گیرد و موضوع مهارت آموزی و رونق اقتصادی در دستور کار باشد.

معاون استاندار قم گفت: این امر موجب می شود تا دانش آموز در اوقات فراغت خود، مباحث مهارت آموزی را نیز فراگرفته تا در آینده در انتخاب شغل مشکل نداشته باشد و بتوانید یک کارآفرینی ایجاد کند.

وی به موضوع آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: مربیان پرورشی در این زمینه وظیفه دارند و باید بار سنگین مسئولیتی که در دوش آنها قرار داده شده را به خوبی به سرانجام برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز