مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز قدس در قم اعلام شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۰:۱۸
کد خبر: ۸۵۱۹۴۰
مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز قدس در قم اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، مسیرهای دهگانه این راهپیمایی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور بیانیه‌ای  ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس ، مسیرهای ده گانه را اعلام کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

یوم الله قدس، روز رسول اکرم صلی الله علیه و آله، روز حیات مجدد اسلام و روز فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی و جرثومه فساد و فتنه انگیزی در منطقه، نماد صف بندی حق در مقابل باطل و مظهر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر سیاست های خباثت آلود صهیونیسم جهانی در به فراموشی سپرده شدن مسئله فلسطین و تأمین امنیت رژیم جعلی، کودک کش و غاصب قدس شریف است و زنده نگهداشتن روز قدس این یادگار ماندگار و ارزشمند و ابتکار معجزه گون معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه یک تکلیف الهی و فریضه دینی است که به لحاظ تشدید سیاست های خصمانه نظام سلطه به سرکردگی ددمنشان دولت حاکمه شیطان بزرگ، آمریکای تروریست پرور علیه آرمان مقدس فلسطین از جمله طرح توطئه رذیلانه «معامله بزرگ قرن» با همراهی سرسپردگان ذلت پیشه و حکام مرتجع از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار شده است.

 

در ادامه این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ضمن دعوت از مردم شریف، نوع دوست و متدین قم برای حضور پر شکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس همراه و همصدا با اقیانوس خروشان امت سرافراز اسلام و خیل عظیم انسانهای آزاده و حق طلب جهان آمده است: با این حضور ملت ایران طنین حمایت از قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را سر داده و با «نه» قاطع به توطئه شیطانی «معامله قرن» و بار دیگر با نمایش عزم و اراده پولادین خود، شعار کوبنده نابودی رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از حامیان آن در مجامع بین المللی را به عنوان مطالبه اول مسلمین عالم سر داده و تجلی بخش نماد عینی وحدت و حمایت همه جانبه امت اسلامی از آرمان های فلسطین، این پاره تن اسلام و قدس شریف باشند.

 

در این بیانیه مسیرهای راهپیمایی به شرح زیر اعلام شده است:

 

الف) حرکت از مساجد مبادی دهگانه شهری به سمت محل تجمع مبدأ راهپیمایی( میدان بزرگ آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها) شامل:

 

1 – مسجد طفلان مسلم ،‌ خیابان توحید – خیابان اراک (امیرکبیر) – میدان شهید مطهری – پل معصومیه  - میدان آستانه.

 

2 – مسجد عبداللهی، خیابان امامزاده ابراهیم علیه‌السلام – بلوار نیروی هوایی – میدان شهید سعیدی - میدان شهید مطهری – پل معصومیه  - میدان آستانه.

 

3 – مسجد المهدی f، 20متری شهید بهشتی – خیابان امام خمینی (ره) - میدان شهید مطهری – پل معصومیه  - میدان آستانه.

 

4 - مسجد دوازده امام :، خیابان خاکفرج – پل علیخانی - چهار راه بازار – میدان آستانه.

 

5 – مسجد رضوی، خیابان 19دی - چهار راه بازار – میدان آستانه.

 

6 - مسجد ولی‌عصر f (دروازه ری) خیابان آذر – چهار راه بازار – میدان آستانه.

 

7 – مسجد چهل‌اختران، خیابان آذر – چهار راه بازار – میدان آستانه.

 

8 – مسجد چهارمردان، ‌خیابان انقلاب – 45متری عماریاسر – خیابان آذر – چهار راه بازار – میدان آستانه.

 

9 – مسجد امیرالمؤمنین 7، خیابان شهیدان فاطمی – خیابان شهداء – خیابان آیت الله مرعشی نجفی (ارم) میدان آستانه.

 

10 - مسجد محمد رسول‌الله J، بلوار شهید کریمی، خیابان شهید صدوقی – خیابان شهداء – خیابان آیت الله مرعشی نجفی (ارم) – میدان آستانه.

 

ب) ساعت 10صبح تجمع در میدان آستانه و سپس آغاز راهپیمایی منسجم و یکپارچه و پرشور امّت ولایتمدار از مسیرهای حدفاصل مبدأ راهپیمایی (میدان آستانه) تا مصلای قدس شامل:

 

میدان آستانه – پل معصومیه – خیابان امیرکبیر (اراک) – پل حجتیه – چهار راه شهداء – خیابان شهداء (صفائیه)

 میدان جانبازان – مصلای قدس. (ورودی برادران به مصلی از طریق بلوار نیایش درب میدان نماز و خواهران از ورودی میدان جانبازان خواهد بود.)

 

با این توضیح که راهپیمایی‌های مشابه در شهرهای پنج گانه (دستجرد – جعفریه - سلفچگان – کهک و قنوات) و همچنین روستاهای تابعه استان برگزار خواهد گردید.

 

نظر شما