معاون وزیر کشور:

آمادگی استان قم برای برگزاری انتخابات به صورت مکانیزه

۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۳:۲۲:۲۴
کد خبر: ۸۵۲۴۰۲
آمادگی استان قم برای برگزاری انتخابات به صورت مکانیزه
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: با توجه به زیرساخت هایی که در قم وجود دارد، پیشنهاد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت تمام مکانیزه در این استان پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، جمال عرف در جلسه ستاد انتخابات استان قم در تالار امام جواد (ع) استانداری افزود: مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات قم گزارش‌های امیدوارکننده ای از آغاز به کار این ستاد، فعالیت‌های آن و روند اجرایی انتخابات ارائه دادند و پیشنهاد برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در قم مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به مبحث اعتمادسازی برای حضور حداکثری مردم و انتخابات سالم گفت: ستاد انتخابات قم نباید هیچ گونه اقدام شائبه برانگیزی را در راستای اصل بی طرفی و قانون مداری داشته باشد.

وی همچنین شرایط و وضعیت عمومی کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: امسال سال برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی است در ستاد انتخابات کشور به دنبال راهکارهای ابتکاری، خلاقانه، فعالانه و امیدوارانه هستیم تا بتوانیم هم کار انتخابات را دنبال کرده و هم از این شرایط عبور کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور در ادامه با بیان اینکه بحث امنیت از مهمترین اولویت‌های ما در وزارت کشور است گفت: گزارش‌های دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی حاکی از این است که بیگانگان و در رأس آنها آمریکا و ضد انقلاب به دنبال ایجاد فضای ناامنی هستند.

عرف با اشاره به اینکه باید فضایی ایجاد کنیم که رقابت جدی باشد افزود: بحث مشارکت حداکثری نیز از دیگر اولویت‌های ستاد انتخابات کشور به شمار می‌آید و هرچقدر نرخ مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بیشتر باشد دلگرمی برای مسئولان کشور و یاس و ناامیدی برای دشمنان نظام را به همراه دارد.

وی فضای مجازی را نیز بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: از هم اکنون ساز و کار فراهم شده و کمیته امنیتی ستاد انتخابات کشور مسئولیت رصد و پایش فضای مجازی را برعهده دارد تا خدشه‌ای به انتخابات وارد نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز