تمجید آیت الله نوری همدانی از خدمات امام جمعه شهید کازرون

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۱:۴۴:۵۹
کد خبر: ۸۵۴۰۲۰
تمجید آیت الله نوری همدانی از خدمات امام جمعه شهید کازرون
آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه شهرستان کازرون را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی آمده است: خبر شهادت جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای خرسند امام جمعه محترم شهرستان کازرون موجب تاثر و تاسف گردید.

در این پیام افزوده شده است: بی شک شهادت فوز عظیمی است که خداوند به بندگان صالح خود عطا می‌نماید و آرزوی همه مومنین است؛ تاسف ما از آن‌جهت است که جامعه دینی و فرهنگی و سیاسی کشور چهره‌ای خدوم و انقلابی و مخلص را از دست داد.

در پیام این مرجع تقلید اضافه شده است: اینجانب درطول سالیان متمادی ارتباط با ایشان جز عشق به اسلام و انقلاب چیز دیگری از این شهید والامقام سراغ ندارم.

در این پیام تصریح شده است: از مسوولان محترم تقاضا دارم هرچه زودتر عاملان این جنایت را به سزای عمل خود رسانده و نسبت به جلوگیری از اینگونه حوادث تدبیر کرده و از نقش مخرب فضای مجازی در اینگونه موارد غافل نباشند.

در این پیام آمده است: اینجانب شهادت این عالم خدمتگزار را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، اهالی محترم و شهیدپرورکازرون و خانواده آن مرحوم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهید بزرگوار علو درجات مسئلت می‌کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز