استاندار قم:

ملت ایران تسلیم فشارهای دشمنان کینه توز نخواهد شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۲:۴۶:۰۳
کد خبر: ۸۵۴۰۳۱
ملت ایران تسلیم فشارهای دشمنان کینه توز نخواهد شد
استاندار قم در پیامی به مناسبت ایام الله 14 و 15 خرداد آورده است: ملت ایران پس از ارتحال امام خمینی با صبر و پیروی از فرامین رهبری از انقلاب صیانت کرده و در این راه تسلیم فشارهای دشمنان کینه توز نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در این پیام تاکید کرده است: یوم الله ۱۴ خرداد، یادآور هجرانی بزرگ و یکی از حزن انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است. روزی که وداع آسمانی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، غمی جانکاه بر دل ملت ایران و آزادی خواهان جهان نشاند. رهبری آزاده و عالمی شایسته از تبار عالمان شجاع و استعمارستیز که با توکل و ایمان به خدا و به پشتوانه همراهی و حمایت توده‌های عظیم مردم، شکوه، عزت، استقلال و آزادی را برای کشور و ملت به ارمغان آورد.

پیام ادامه یافته است: اگر چه ۳۰ سال از رحلت آن مرد الهی می‌گذرد اما این ملت با صبر و هوشیاری و وحدت کلمه و پیروی از فرامین رهبری، به خوبی توانسته است از انقلاب اسلامی، این میراث و یادگار ارزشمند امام راحل، در برابر طوفان سهمگین توطئه‌ها و تهدیدها صیانت کند و در این راه هرگز تسلیم فشارهای دشمنان کینه توز نظام اسلامی و قدرت‌های زور گو نخواهد شد.

پیام حاکی است: در سی امین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام‌خمینی (ره) و پنجاه و ششمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲، یاد و خاطره بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای گلگون کفن و حماسه آفرین ۱۵ خرداد را گرامی داشته، بدون شک مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم، همگام با مردم قدرشناس ایران اسلامی، ضمن حضور پرشور و گسترده در مجالس بزرگداشت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد، بار دیگر مراتب قدرشناسی و پایبندی خود به نظام اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

حضرت امام خمینی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ به ملکوت اعلی پیوست. ۱۵ خرداد ماه ۱۳۴۲ سرآغاز نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است که در جریان این رویداد مهم تاریخی شمار زیادی از مردم، روحانیان و طلبه‌ها به دست عمال رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز