رئیس هیأت ورزش های رزمی استان قم خبر داد

اعزام موی‌تای کاران قمی به مسابقات کشوری

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۴:۲۹
کد خبر: ۸۵۶۱۹۷
اعزام موی‌تای کاران قمی به مسابقات کشوری
رئیس هیأت ورزش های رزمی استان قم از اعزام تیم منتخب موی تای استان به مسابقات کشوری در بخش آقایان و بانوان و در رده سنی بزرگسالان به میزبانی استان اصفهان ،خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی یزدی با اشاره به زمان برگزاری مسابقات موی تای کشوری، اظهار کرد: مسابقات موی تای کشوری در بخش بانوان در روز شنبه ۱۸ خرداد و در بخش آقایان در روز چهارشنبه ۲۲خرداد ماه،به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود.

وی، هدف از اعزام موی تای کاران به مسابقات کشوری را کسب مدال و ارتقاء تجربه در میادین ورزشی دانست و افزود: برای حضوری قدرتمند در مسابقات کشوری، از چند ماه گذشتبه از موی تای کاران باشگاه‌های مختلف استان دعوت به عمل آمد که پس از انتخاب نفرات برتر ،تیم منتخب موی تای استان تمرینات خود را به صورت جدی زیر نظر مربیان مجرب آغاز نموده که همچنان با قوت در حال پیگیری است .

یزدی با بیان اینکه انجمن موی‌تای فدراسیون ورزش‌های رزمی میزبانی این مسابقات را به هیأت‌ رزمی استان اصفهان سپرده است، افزود: مسابقات کشوری موی‌تای در رده سنی بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان در ۱۸ و ۲۳ ماه جاری برگزار که در نهایت نفرات برتر به تیم ملی موی تای معرفی خواهند شد.

رئیس هیأت ورزش های رزمی استان قم با بیان اینکه ورزش موی تای یکی از سبک های آزاد ورزش‌های رزمی است ، خاطر نشان کرد: این رشته ورزشی یکی از سبک های آزاد ورزش‌های رزمی است و مبارزات آن در رینگ برگزار شده و در مبارزه آن، پاها، آرنج ها، زانوها و ضربات مشت به یک اندازه به کار می روند .

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه استان قم در رشته موی تای از جمله استان‌های در حال پیشرفت و رو به رشد به شمار می‌رود، اضافه کرد:بحمد الله هیأت ورزش های رزمی استان قم در رشته ورزشی موی تای که جزء ورزش های پر طرفدار و مهیج محسوب می شود یکی از استان‌های درحال توسعه و رو به رشد به شمار می‌رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز