با حضور مراجع عظام تقلید

مراسم بزرگداشت امام جمعه شهید کازرون برگزار شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۱۰:۰۵:۵۶
کد خبر: ۸۵۶۶۳۹
مراسم بزرگداشت امام جمعه شهید کازرون برگزار شد
طی مراسمی با حضور مراجع عظام تقلید آیین بزرگداشت امام جمعه شهید کازرون در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این مراسم  از سوی نهادهای عالی حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار شد که در آن آیت الله العظمی «ناصر مکارم شیرازی» و آیت الله العظمی « سیدمحمد علی علوی گرگانی» از مراجع عظام تقلید برگزار شد.

 

همچنین در این مراسم آیت الله خاتمی امام جمعه موقت تهران، آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت الله فاضل لنکرانی و دیگر مسئولان کشوری و لشکری حضور داشتند.

 

حجت الاسلام «محمدمهدی ماندگاری» در این مراسم با اشاره به ویژگی های حجت الاسلام و المسلمین «محمد خرسند» امام جمعه شهید کازرون گفت: ایشان شخصیت بسیار عظیم و معنوی بودند که همانند مولای خود حضرت علی(ع) و در ایام شهادت آن حضرت به شهادت رسیدند.

 

رئیس موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا افزود: این شهید والا مقام از دوران نوجوانی در سنگر جهاد حضور داشتند و از جانبازان دوران دفاع مقدس بودند که همواره ذی طلبگی را رعایت کرده و مجاهد بودند.

 

وی گفت: امروزه در سراسر دنیا پرچم اسلام ناب برافراشته شده که این امر را در سراسر دنیا مشاهده می کنیم و دشمنان اسلام از این موضوع به شدت عصبانی بوده و نمی خواهند اسلام گسترش یابند.

 

ماندگاری با اشاره به فعالیت حوزه های علمیه گفت: حوزه های علمیه در سراسر کشور، در حال تربیت طلاب هایی از سراسر دنیا هستند که از دستاوردهای نظام اسلامی بوده که ارزشمند است.

 

رئیس موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا گفت: روحانیون و طلاب باید همواره در راستای اصلاح امور کشور بکوشند و در این راستا وظیفه دارند و اگر این اقدام صورت نگیرد، دشمنان آسیب های جامعه را بیشتر از دستاوردها مطرح خواهند کرد.

 

وی گفت: حوزه های علمیه نباید ساکت باشند و دستاوردها را بیان کنند، چرا که اگر بیان نشود، کم کاری برخی مسئولان، به چشم دشمن آمده و در بوق های تبلیغاتی و رسانه ای خود می کنند.

 

شایان ذکر است شهید حجت الاسلام خرسند، امام جمعه شهر کازرون استان فارس بودند که بامداد هشتم خردادماه سال 98 در حالی که به اتفاق همسر خود از آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حال بازگشت بودند، مورد سو قصد قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز