رئیس جمعیت هلال‌ احمر کشور‌:

خسارت‌های مادی و معنوی سیل ‌در ۵ استان ‌بسیار وسیع‌‌ بود‌

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۰۸:۲۶:۴۴
کد خبر: ۸۵۷۱۱۸
خسارت‌های مادی و معنوی سیل ‌در ۵ استان ‌بسیار وسیع‌‌ بود‌
رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: خسارت‌های مادی و معنوی سیل فروردین‌ماه در ۵ استان کشور بسیار وسیع‌تر از ۱۹ استان درگیر دیگر بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی‌اصغر پیوندی در دیدار با آیت‌الله جعفر سبحانی مرجع تقلید شیعیان که در بیت معظم له برگزار شد،اظهار داشت: خسارت‌های مادی و معنوی سیل فروردین‌ماه در 5 استان کشور بسیار وسیع‌تر از 19 استان درگیر دیگر بود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کمک به سیل زدگان تصریح کرد: کمک‌های مردم قم به مردم سیل‌زده بسیار قابل‌توجه بود، کمک‌های نقدی و غیر نقدی قمی‌ها در سطح کشور رتبه سوم را به دست آورده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با بیان فعالیت های جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: در مسئله فرهنگ‌سازی، حوزه جوانان، خیرین و آموزش‌های همگانی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مستمری را در طول سال انجام می‌دهد.

پیوندی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر سابقه فعالیت 95 ساله در سطح کشور داشته است،افزود: هلال احمر همواره در بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کنار مردم حضور داشته و بخشی از دردهای آن‌ها را کاهش داده است.

وی با بیان اینکه در زمینه امدادرسانی به مردم خسارت‌دیده، تعامل و همکاری بین دستگاه‌های مختلف لشکری و کشوری قابل‌توجه است،خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های عفونی و موروثی حاصل از سیلاب با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بحران‌های احتمالی مدیریت و کنترل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز