صدا و سیما زیر ذره بین خبرگان رهبری

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۱۴:۰۶:۱۵
کد خبر: ۸۵۷۷۲۰
صدا و سیما زیر ذره بین خبرگان رهبری
جلسه کمسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری در استان قم برگزار شد که مسئولان صدا و سیما با حضور در این جلسه به سئوالات خبرگان پاسخ دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه برگزاری جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری که در دبیرخانه خبرگان رهبری در قم برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح جزئیات این جلسه پرداخت و اظهار کرد: در جلسه امروز این کمیسیون مسائل روز و کلان کشور و همچنین مسائل فرهنگی و معیشتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی مطالبات رهبر انقلاب از صداوسیما را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: در جلسه امروز مسؤولان رسانه ملی به سوالات اعضای خبرگان پاسخ دادند.

عضو خبرگان رهبری بااشاره به اینکه صداوسیما یک دانشگاه بزرگ و عمومی است که به وظایف خود عمل می‌کند، یادآور شد: در کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مطالبات مقام معظم رهبری از دستگاه‌ها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه ها و اقدامات این کمیسیون بررسی و چگونگی تطبیق مطالبات رهبری و راهکارهای اجرایی شدن آن است.

حسینی شاهرودی به برخی از نقاط ضعف در رسانه ملی اشاره کرد و یادآور شد: امروز مسؤولان این نهاد پاسخگوی اعضای خبرگان بودند تا رسانه ملی با سرعت بیشتری حرکتی روبه رشد داشته باشد.

وی وضعیت معیشت مردم را از دیگر نکات مطرح شده در جلسه کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ذکر کرد و گفت: مسائلی نظیر فرهنگ عمومی و اجتماعی نیز از سوی اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این جلسه حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم قائم‌مقام صداوسیما، حمید شاه‌آبادی معاون صدای رسانه ملی و پورحسین قائم‌مقام معاون سیمای رسانه ملی حضور یافته و به سوالات اعضای خبرگان رهبری پاسخ گفتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز