با دستور فرمانده انتظامی قم؛

درگیری مأمور راهنمایی و رانندگی با یک شهروند قمی بررسی می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۰۸:۳۳
کد خبر: ۸۵۸۲۳۵
درگیری مأمور راهنمایی و رانندگی با یک شهروند قمی بررسی می‌شود
سخنگوی پلیس قم از تشکیل تیمی برای بررسی ابعاد حادثه برخورد یک مأمور راهنمایی و رانندگی با شهروند قمی با دستور فرمانده انتظامی قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، طی روزهای گذشته فیلمی از برخورد یک مأمور راهنمایی و رانندگی مستقر در میدان جانبازان قم در فضای مجازی منتشر شد.

در این فیلم مأمور راهنمایی و رانندگی یک شهروند قمی را به دلیل نامشخصی به شدت کتک می‌زند و او را مورد فحش و ناسزا قرار می‌دهد.

گذشته از اینکه در این داستان حق با چه کسی بوده و ماجرا از چه قراری است، انعکاس این رفتار در جامعه موجب خدشه وارد کردن به فعالیت‌های این نیروی خدوم می‌شود و خدمات آنان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

سخنگوی پلیس قم در این خصوص، اظهار داشت: پس از اطلاع از برخورد یک مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی با یکی از شهروندان، جهت رسیدگی به این موضوع با دستور فرمانده انتظامی قم تیمی تشکیل شد و رسیدگی به این ماجرا در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ مهرداد حاجی زاده بیان داشت: مأمور یاد شده جهت ارائه توضیحات لازم و علل درگیری احضار و موضوع تحت رسیدگی است.

سخنگوی پلیس قم با بیان اینکه با فرد خاطی قطعاً برخورد انضباطی صورت می‌گیرد و نتیجه نیز اعلام می‌شود، عنوان کرد: موضوع درگیری طرف مقابل نیز درحال بررسی است و درصورت مقصر بودن، وی نیز به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز