مدیرکل ورزش جوانان استان قم خبر داد

حمایت از ورزشکاران مستعد قمی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۷:۴۰
کد خبر: ۸۵۸۲۳۸
حمایت از ورزشکاران مستعد قمی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰
مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی قم برای اوقات فراغت نوجوانان برنامه‌ریزی داشته باشند،گفت: حمایت از ورزشکاران مستعد قمی برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن مورد تأکید است که برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

رسول منعم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در قم، گفت: استان قم دارای شرایط خاصی است که وجود بارگاه کریمه اهل‌بیت(ع) و نزدیکی به تهران و وجود زیرساخت‌های ورزشی ازجمله آن است،قم درزمینهٔ کاراته دارای جایگاه بین‌المللی است ومی تواند در هندبال بانوان و فوتسال آقایان میزبان مسابقات ملی باشد که فرصت خوبی برای پیشرفت ورزش استان است.

وی ادامه داد:حمایت از ورزشکاران مستعد قمی برای حضور در المپیک 2020 ژاپن مورد تاکید است که برنامه ریزی های لازم انجام شده است،توجه به اوقات فراغت مورد تاکید است و هیئت های ورزشی باید از این فرصت به خوبی بهره مند شده و برنامه ریزی وحضوری فعال برای اوقات فراغت نوجوانان داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم بیان کرد:استان قم ظرفیت خوبی در بسکتبال دارد و باید از این فرصت برای پیشرفت در این رشته ورزشی استفاده کرد.

منعم برگزاری مجامع سالیانه را از مفاد اصلی اساسنامه هیات های ورزشی دانست و گفت: دلیل اهمیت و تاکید بر برگزاری مجمع سالیانه هیات های ورزشی، بررسی عملکرد اجرایی، مالی و برنامههای آتی هیات ها با حضور بالاترین مسئولان ورزشی رشته و نخبه های رشته های ورزشی به منظور بازبینی و تبادل نظر در باره عملکرد هیات هاست.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، با تاکید بر آمادگی این استان برای میزبانی از مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی افزود: نزدیکی به تهران، وجود زیرساخت های مهم ورزشی و همچنین اهتمام مدیران استان سبب شده تا فرصت برای میزبانی مسابقات کشوری در قم فراهم باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز