مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم:

حفاظت از محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۸:۴۱
کد خبر: ۸۵۸۳۶۱
حفاظت از محیط زیست وظیفه‌ای همگانی است
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با تاکید بر لزوم حراست از کره زمین به‌عنوان یک وظیفه انسانی گفت: همگان در نگهداری کره زمین سهیم هستیم و باید به حفاظت از محیط زیست به‌عنوان یک وظیفه‌ای همگانی توجه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام امیرعطاءاله جباری در همایش «کودک و محیط زیست» که در تالار غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی برگزار شد، ضمن اهمیت حفظ محیط زیست، اظهار کرد: این مراسم فرصت مناسبی برای فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست است.

 

وی با تاکید بر لزوم حراست از کره زمین به‌عنوان یک وظیفه انسانی اضافه کرد: همگان در نگهداری کره زمین سهیم هستیم و باید به حفاظت از محیط زیست به‌عنوان یک وظیفه‌ای همگانی توجه داشته باشیم.

 

همچنین، حمیدرضا موسوی، معاون مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به آلوده شدن محیط زیست بر اثر اشتباهات انسانی مطرح کرد: امروز این آلودگی موجب بسیاری از بیماری‌ها شده است؛ آب به‌عنوان مایع حیات بسیار مورد هجمه انسان‌ها قرار گرفته است و امروز بر اساس گزارش فقط یک سوم مردم جهان از آب سالم آشامیدنی استفاده می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه فقط روزانه 700 تن زباله در خاک قم دفن می‌شود، تصریح کرد: هر چند محیط زیست امروزه با مشکلات مختلفی روبرو شده است اما می‌توانیم با مشارکت عمومی مردم این مشکلات را کاهش دهیم؛ باید محیط زیست را از کودکی به مدارس آموزش دهیم تا کودکان در آینده محیط زیست سالمی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز