با دستور استاندار قم انجام شد؛

تغییر ساعت کار ادارات قم برای صرفه جویی در مصرف برق

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۶:۰۴:۵۶
کد خبر: ۸۵۸۶۰۹
تغییر ساعت کار ادارات قم برای صرفه جویی در مصرف برق
استاندار قم گفت: ساعت کار ادارات استان از ابتدای تیرماه تا 15 شهریورماه از ساعت 6:30 الی 13:30 خواهد بود تا شاهد صرفه جویی در مصرف برق در قم باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ویژگی‌های استان قم اظهار کرد: با توجه به این که استان تک شهرستان است، امکان واگذاری بخشی از اختیارات شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم به کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان وجود دارد و باید از ظرفیت‌های کارشناسی فرمانداری قم در این زمینه استفاده کرد.

وی ادامه داد: به مدیران استان قم توصیه کردم که از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد به عنوان اتاق فکر در حوزه فعالیت خود استفاده کنند، این مساله در ساختار جدید شورای برنامه ریزی و توسعه استان مورد توجه قرار گرفته است.

استاندار قم افزود: طرح‌های نیمه تمام استان که تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند، باید در اولویت پرداخت اعتبارات قرار بگیرند، همچنین باید عدالت در توزیع اعتبارات به پروژه‌های شهر قم باشد تا شاهد عدم توازن در شهر نباشیم، باید مناطق کم برخوردار شهر قم در اولویت توزیع اعتبارات باشند تا از خدمات دولت برخوردار شوند و احساس محرومیت در این مناطق کاهش پیدا کند.

سرمست پروژه‌های مرتبط با رونق تولید را در اولویت توزیع اعتبارات استان قم دانست و تصریح کرد: باید دستگاه‌های اجرایی استان برای دریافت اعتبارات از مرکز و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد:  ساعت کار ادارات استان قم از ابتدای تیرماه تا 15 شهریورماه از ساعت 6:30 الی 13:30 خواهد بود تا شاهد صرفه جویی در مصرف برق در ادارات استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز