برگزاری مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در قم

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۸:۲۱
کد خبر: ۸۶۰۸۱۹
برگزاری مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در قم
آیین نکوداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و روز بسیج ورزشکاران در زورخانه شهید فهمیده مجموعه ورزشی شهید حیدریان با حضور مسئولین و علاقمندان به این ورزش مذهبی – تاریخی ایران در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیین نکوداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و روز بسیج ورزشکاران در زورخانه شهید فهمیده مجموعه ورزشی شهید حیدریان با حضور جمعی از مسئولین، پیشکسوتان، کهن کسوتان و علاقمندان به این ورزش مذهبی – تاریخی ایران در قم برگزار شد.

در حالی که برنامه‌های بسیار متنوعی هر سال همزمان با فرارسیدن روز هفدهم شوال یعنی در روز گرامیداشت روز فرهنگ و منش پهلوانی و روز بسیج ورزشکاران در نقاط مختلف کشوربه انجام می گیرد استان قم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در سال جاری چون هر ساله این مراسم به شکل باشکوی به انجام رسید.

این برنامه توسط اداره کل ورزش و جوانان و با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران استان قم و به منظور گرامیداشت و ترویج فرهنگ و منش پهلوانی برگزار شد.

این مراسم با ضرب آهنگ صدای دلنشین مرشد اسحاقی شروع و با سخنرانی هاشمی مسئول بسیج ورزشکاران، منعم مدیر کل ورزش و جوانان و حیدری فرماندار شهر قم ادامه یافت تا نوبت به آئین تجلیل از خانواده شهید، پیشکسوتان، مربیان، ورزشکاران،خیرین ورزش یار و فعالان مروج منش و رفتار پهلوانی در قم رسیده که این امر نیز به انجام رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز