لزوم توجه موسسات خیریه به عرصه ازدواج آسان

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۶:۴۷:۱۸
کد خبر: ۸۶۱۲۲۹
لزوم توجه موسسات خیریه به عرصه ازدواج آسان
عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی گفت: ورود به عرصه ازدواج یکی از خلاهایی بوده که مؤسسات خیریه هنوز به آن‌ها ورود پیدا نکرده‌اند، بیش از ۱۲ میلیون جوان مجرد در سطح کشور وجود دارد، وضعیت طلاق در سطح کشور به مرز هشدار رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی در آیین شکرانه پنجمین سال خدمت با گردهمایی خادمین موسسه حضرت خدیجه(س) که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت حمزه سیدالشهدا(ع) اظهار داشت: صله رحم و خیررسانی به مردم دو ویژگی اصلی این مرد بزرگ صدر اسلام بود.

وی با اشاره به ویژگی حضرت یحیی(ع) ادامه داد: خیررساندن به مردم از ویژگی‌ها وصفات این پیامبر الهی بود، بهترین مردم فردی بوده که بیشترین سود و خیر از او به مردم برسد.

عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی بیان کرد: با وجود وضعیت اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه در صورتی که اعتماد مردم نسبت به امر قطعی شود از کمک کردن دریغ نمی‌کند، بسیاری از مؤسسات کذایی اعتماد مردم را سلب کرده است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: در عرصه کمک به فقرا مؤسسات خاصی فعالیت نمی‌کنند و جا برای فعالیت در این عرصه به شدت خالی بوده و نیاز به کمک و فعالیت در این عرصه‌ها به شدت احساس می‌شود.

رفیعی بیان کرد: ورود به عرصه ازدواج یکی از خلاهایی بوده که مؤسسات خیریه هنوز به آن‌ها ورود پیدا نکرده‌اند، بیش از 12 میلیون جوان مجرد در سطح کشور وجود دارد، وضعیت طلاق در سطح کشور به مرز هشدار رسیده است.

عضو هیئت‌علمی جامعه المصطفی با اشاره به معضل کاهش ازدواج و افزایش افراد مجرد و مشکلات روحی و روانی حاصل از آن، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید به سراغ ازدواج آسان رفته و از اصول اصیل سنت در امر ازدواج غفلت نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز