۷۰ هزار زائر اولی ها به حرم حضرت معصومه(س) می آیند

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۵:۵۳:۵۶
کد خبر: ۸۶۱۲۳۱
۷۰ هزار زائر اولی ها به حرم حضرت معصومه(س) می آیند
رئیس هیئت‌امنای موسسه حضرت خدیجه(س) گفت: سالانه بیش از ۷۰ هزار نفر از زائر اولی‌ها با سفر به قم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را زیارت می‌کنند، از ابتدای طرح زائر اولی‌ها در مشهد مقدس بیش از ۵۰۰ هزار نفر به زیارت امام هشتم مشرف شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد در آیین طلیعه و شکرانه پنجمین سال خدمت با گردهمایی خادمین که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: احیای نام، کردار، رفتار و سیره نام حضرت خدیجه(س) یکی از دغدغه‌های همیشگی مراجع و مقام معظم رهبری بوده است.

وی با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام تصریح کرد: خداوند متعال محبت و علاقه به حضرت خدیجه(س) را روزی من کرده و هر کس نیز این بانوی بزرگوار را دوست بدارد من آن فرد را نیز مورداحترام قرار می‌دهم.

رئیس هیئت‌امنای موسسه حضرت خدیجه(س) بیان کرد: ورود در عرصه ازدواج آسان و کمک در خرید جهیزیه از اقدام‌های مهم و مؤثر این موسسه است.

فرحزاد عنوان کرد: به دخترانی که همنام زینب، خدیجه، رقیه و سکینه باشد و مهریه آن‌ها نیز کمتر از 14 سکه باشد تسهیلات ویژه‌ای مانند زیارت عتبات عالیات تقدیم می‌شود.

رئیس هیئت‌امنای موسسه حضرت خدیجه(س) خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیار بزرگی در موسسه حضرت خدیجه(س) در رابطه با زیارت عتبات عالیات و همچنین افزایش بار معرفتی واحیای روحی مردم محروم کشور فراهم کرده است.

وی ابراز کرد: سالانه بیش از 70 هزار نفر از زائر اولی‌ها با سفر به قم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را زیارت می‌کنند، از ابتدای طرح زائر اولی‌ها در مشهد مقدس بیش از 500 هزار نفر به زیارت امام هشتم مشرف شده‌اند.

مدیر موسسه حضرت خدیجه(س) نیز گفت: روزانه 200مورد زیارت اولی حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران اتفاق می‌افتد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین زهیر ثباتی مقدم تأکید کرد: روزانه از 100 زیارت اولی مشهد مقدس نیز خدمات‌رسانی می‌شود، از امسال هرماه به 400 نفر از زیارت اولی‌ها خدمات‌رسانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان بیش از 4 هزار نفر از خدمات موسسه حضرت خدیجه(س) برخوردار شدند، خادمی مبلغان، خادمی رسانه و فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی دیگر از برنامه‌های روتین این موسسه فرهنگی و تبلیغی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز