بهره برداری از دو طرح الکترونیکی سازی اتوماسیون و شتاب دهنده خصوصی

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۰۶:۵۶:۰۵
کد خبر: ۸۶۱۲۳۳
بهره برداری از دو طرح الکترونیکی سازی اتوماسیون و شتاب دهنده خصوصی
استاندار قم با افتتاح دو طرح الکترونیکی سازی اتوماسیون و شتاب دهنده خصوصی در دانشگاه صنعتی گفت: از نقش آفرینی دانشگاه‌ها در پیشبرد برنامه‌های توسعه ای استان قم حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست امروز از بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی قم بازدید و دو طرح الکترونیکی سازی اتوماسیون و شتاب دهنده خصوصی در این دانشگاه را افتتاح کرد.

استاندار قم سپس در جلسه کارگروه استانی ارتباط صنعت و دانشگاه که در سالن جلسات دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر مسؤولیت پذیری مدیران برای توسعه همه جانبه استان قم اظهار کرد: حاکمیت نگرش سیستمی و مدیریت علمی لازمه تحقق شاخص‌های پیشرفت است.

وی تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و کاربردی کردن دانش را ضروری دانست و افزود: مدیران اجرایی، اساتید دانشگاهی و صنعتگران خودشان را بی نیاز از یکدیگر می‌دانند و ارتباط بین آنها باید تقویت شود.

سرمست راه اندازی دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه‌ها در محل استانداری قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر بین دانشگاه‌ها و استانداری در راستای بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: طرح هر دانشگاه یک پروژه را سه ماه قبل کلید زدیم که امیدواریم با استقبال بیشتر دانشگاه‌ها مواجه شویم.

استاندار قم افزود: دانشگاه‌ها باید بر اساس ماموریت‌هایی که دارند در کارگروه‌های مختلف فعال شوند و مدیریت استان را در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله عمرانی، اقتصادی و بهداشت و درمان کمک کنند.

وی با بیان اینکه بازدید میدانی از دانشگاه‌های استان قم و نیز واحدهای صنعتی در دستور کار قرار دارد گفت: در راستای پیشبرد برنامه‌های استان باید ارتباط بین صنعت و دانشگاه نیز تقویت شود و مقالات پژوهشی و پایان نامه‌های دانشگاهی استان، بر اساس نیازهای واقعی واحدهای صنعتی نگاشته شوند.

نظر شما