دومین همایش بزرگ «جوانان مقاومت» در قم برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۴:۰۵
کد خبر: ۸۶۲۴۱۴
دومین همایش بزرگ «جوانان مقاومت» در قم برگزار شد
دومین همایش بزرگ «جوانان مقاومت» (شباب المقاومه) با موضوع تکریم شهدای بحرین و مرگ معامله قرن در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این همایش با حضور آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و جمعی از علما و روحانیون و شخصیت های سیاسی ایران و کشورهای اسلامی و با حضور گسترده جوانان بیش از ۶۰ کشور جهان ترتیب یافت.

در این همایش بیانیه آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید قرائت شد و حجت الاسلام و المسلمین شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان و حجت الاسلام و المسلمین هاشم الحیدری معاون فرهنگی حشد الشعبی عراق به سخنرانی پرداختند.

همچنین در این همایش اسامه حمدان عضو دفتر سیاسی حماس، ماهر طاهر عضو مجلس سیاسی «جبهه الشعبیه لتحریر فلسطین» و داوود شهاب عضو مجلس سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی بر مخالفت صریح ملت مظلوم فلسطین با توطئه شیطانی «معامله قرن» تأکید کردند.

در طول برگزاری مراسم جوانان جبهه مقاومت بارها با شعار «الله اکبر، خامنه ای رهبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود و آل خلیفه» و «لبیک یا حسین» حمایت خود از ملت مظلوم بحرین و فلسطین و ایستادگی در برابر توطئه آمریکایی اسرائیلی «معامله قرن» را فریاد زدند.

پخش کلیپی از زندگینامه آیت الله شیخ عیسی قاسم و مبارزات مردم مظلوم بحرین و همچنین کلیپی از خدمات رسانی شباب المقاومه به سیل زدگان استان خوزستان از دیگر بخش های این همایش بین المللی بود.

همچنین در پایان این همایش از لوگو و فرش «شباب المقاومه» و تمبر پستی آیت الله شیخ عیسی قاسم با حضور جمعی از علما و شخصیت های حاضر در همایش رونمایی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز