جشن بزرگ شمیم ریحان خانوادگی برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۵:۰۹
کد خبر: ۸۶۲۸۶۴
جشن بزرگ  شمیم ریحان خانوادگی برگزار می شود
جشن بزرگ شمیم ریحان خانوادگی همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دانیال اناری مدیر مجمع جوان ستایشگر ، از برگزاری جشن بزرگ شمیم ریحان همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر در سومین سال خبر داد .

وی با اشاره به اینکه پیگیری های مطلوبی جهت برگزاری این جشنواره در سطح ملی صورت پذیرفته  بیا ن کرد : جشن شمیم ریحان در سومین سال به صورت خانوادگی  و با پشتیبانی مجموعه قصر ابریشم ، موسسه حس خوب زندگی و اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد که محل برگزاری این جشن سالن 2000 نفری شهید حیدریان پیش بینی شده است .

اناری ، نقش حمایت بخش خصوصی از این برنامه را شایسته تقدیر دانست و اشاره کرد: خوشبختانه سمن هایی در حوزه جوانان داریم که میتوانیم با مشارکت و بهره گیری از توانمندی آن ها برنامه های بزرگ استانی را برگزار نماییم که موسسه حس خوب زندگی با مدیریت علی اصغر رحیمی آرا در سومین سال برگزاری همراه ما خواهند بود .

وی ضمن تشکر از اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم جهت پیگیری های انجام شده برای دریافت اسامی دختران برتر از دستگاه های اجرایی افزود : طبق سنوات گذشته ، امسال نیز انتخاب و معرفی دختران برتر  بر عهده دستگاه های اجرایی استان بوده است ؛ اما برای سال های آینده سامانه ای پیش بینی شده  تا امکان شناسایی ، تشخیص و انتخاب دختران برتر دقیق تر و در سطح گسترده ای انجام شود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز