مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

تجلیل از قهرمانان برون‌مرزی ورزش قم

۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۰:۴۱
کد خبر: ۸۶۳۷۷۷
تجلیل از قهرمانان برون‌مرزی ورزش قم
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران مدال‌آوران و افتخار آفرین سال 1397 قم در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم گفت: از تمام فعالان در تمام هیات‌های ورزشی قم به پاس تلاش برای رشد و پیشرفت ورزش قم در ابعاد همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی که زمینه‌ساز جایگاه و رتبه بالای این اداره کل در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان شده، تقدیر می‌کنم.

وی ادامه داد: موفقیت‌هایی که ورزش قم در میادین داخلی و برون‌مرزی کسب کرده و تداوم دارد، یقینا حاصل یک کار تیمی و گروهی است که در راس آن باید از همکارانم در معاونت‌ها و واحدهای مختلف اداره کل ورزش و جوانان و سپس هیات‌های ورزشی، باشگاه‌ها، تیم‌ها و قهرمانان یاد کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه به برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان برون‌مرزی سال 1397 ورزش قم اشاره و ابراز کرد: سال قبل در نخستین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور میزبان مسابقات دو رشته کبدی و کشتی پهلوانی بودیم، ضمن اینکه امسال هم در مرداد و شهریور میزبان مسابقات چهار رشته هستیم.

وی به ارزیابی هیات‌های ورزشی قم بر اساس شاخص‌های عملکرد توسط این اداره کل اشاره و عنوان کرد: هیات‌های ورزشی هر سه ماه یک بار ارزیابی می‌شوند و در پایان سال هیات‌های برتر معرفی می‌شوند‌، ضمن اینکه به هیات‌هایی که نسبت به مراسم تجلیل اعتراض داشتند یک هفته فرصت دادیم اعلام کنند.

منعم با بیان اینکه آیین تجلیل از قهرمانان برون‌مرزی سال 1397 ورزش قم با تلاش این اداره کل احتمالا در دهه کرامت برگزار می‌شود، در ادامه خاطرنشان کرد: حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران دارای شانس حضور در المپیک نیز آغاز شده و یکی از اولویت‌های اصلی ما این موضوع است.

وی در ادامه اشاره‌ای بسیار کوتاه به موضوع حضور قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان داشت و تصریح کرد: بخش خصوصی برای این منظور اعلام آمادگی کرده و امیدواریم به نتیجه برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز