اسکیت‌باز قمی سرمربی تیم ملی شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۲:۱۱
کد خبر: ۸۶۵۲۰۱
اسکیت‌باز قمی سرمربی تیم ملی شد
اسکیت‌باز مطرح استان قم و یکی از مربیان جوان این رشته از سوی فدراسیون اسکیت به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، با حکم بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت مجید نوش‌آبادی اسکیت‌باز مطرح قم و مربی جوان این رشته به عنوان مربی تیم ملی اسکیت‌هاکی جوانان ایران انتخاب شد تا ملی‌پوشان این رشته را برای حضور در مسابقات برون‌مرزی امسال آماده کند.

نوش‌آبادی که از چهره‌های شاخص اسکیت قم به شمار می‌رود و سال‌ها در لیگ‌ها و پیکارهای قهرمانی کشور برای اسکیت قم به میدان رفته و از سابقه کسب موفقیت‌های متعدد در این رشته برخوردار است، در حالی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد که این تیم باید خود را مهیای حضور در پیکارهای بین‌المللی مالزی کند.

این انتخاب یک موفقیت جدید برای اسکیت قم به شمار می‌رود‌، رشته‌ای که در سال‌های اخیر همواره در مسیر رشد و ترقی گام برداشته، به ویژه اینکه در اردوی اخیر تیم ملی تعداد 11 نفر از اسکیت‌بازان جوان و مستعد قم نیز حضور داشتند و این موضوع نیز یکی از شاخص‌های پیشرفت اسکیت در قم به شمار می‌رود.

دومین مرحله اردوی استعدادیابی تیم ملی اسکیت‌هاکی روزهای ششم و هفتم تیر ماه در آکادمی ملی اسکیت واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و اسکیت‌بازان استان‌های تهران، قم، اصفهان و قزوین در آن حضور داشتند، اردویی که با هدف شناسایی چهره‌های شاخص و انتخاب آنها برای اردوی بعدی پایان یافت.

در این اردو امیرمهدی فرجودی، مانی عرب‌بافرانی، شایان علیزاده، علی سبط‌النبی، ایلیا حمزه، امیررسول حاجی‌آقاجانی، احمدرضا مسعودی، سبحان خدایاری، علی مغیثی، محمدمهدی اصفهانی و حسین رنجبر نماینده‌های اسکیت استان قم از تیم باشگاهی پرشین بودند که زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین کردند.

بیشترین نماینده در اردوی استعدادیابی تیم ملی اسکیت‌هاکی جوانان ایران از آن تهرانی‌ها بود و قم که به واسطه سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه و پرداختن به مقوله آموزش این رشته اکنون یکی از استان‌های موفق اسکیت ایران است، بعد از تهران دارای بالاترین تعداد ملی‌پوش در اردوی تیم ملی بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز