رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد:

ارتقا امید به زندگی درایران/ کاهش مرگ‌ومیر به دلیل بیماری‌های عفونی

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۴:۳۹:۱۲
کد خبر: ۸۶۷۴۰۱
ارتقا امید به زندگی درایران/ کاهش مرگ‌ومیر به دلیل بیماری‌های عفونی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه مرگ و میرهای ناشی از بیماری‌های عفونی در کشور بسیار ناچیز شده است، گفت: شاخص‌های سلامت آحاد جامعه ارتقای چشمگیری یافته و روند بیماری‌ها نسبت به گذشته کاهش محسوسی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه امروز در آیین افتتاح محل جدید مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس استان قم و آیین رونمایی از سامانه اتوماسیون اورژانس کشور با اشاره به عملکرد اورژانس استان قم گفت: تعامل بسیار مناسبی بین سازمان‌ها از جمله استانداری، نیروی انتظامی، راهداری، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس ۱۱۵ در قم وجود دارد و این همدلی نسبت به استان‌های دیگر بارزتر است.

وی با بیان اینکه افتتاح مرکز ارتباطات عملیات اورژانس پیش بیمارستانی یکی از طرح‌های حوزه سلامت در مسیر توسعه و ارتقاست، افزود: در سال‌های گذشته تحول چشم گیری در حوزه سلامت رقم خورده و این اقدام‌ها ایران را در رده برجسته‌ترین کشورهای پیشرفته جهان در حوزه سلامت قرار داده است.

دکتر ایرانی خواه با اشاره به اینکه مرگ و میرهای ناشی از بیماری‌های عفونی در کشور بسیار ناچیز شده است، ادامه داد: شاخص‌های سلامت آحاد جامعه ارتقای چشمگیری یافته و روند بیماری‌ها نسبت به گذشته کاهش محسوسی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، با بیان اینکه نیروی انسانی از جمله ملزومات تحول در حوزه سلامت است، گفت: یکی از اهداف افتتاح مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس پیش بیمارستانی توجه و تکریم شایسته نیروی انسانی است که به ارتقای خدمات رسانی به بیماران کمک شایانی خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز