استاندار قم عنوان کرد:

استقبال از ظرفیت ایده پردازی و پیشنهادات دختران جوان نخبه قمی

۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۷:۳۹
کد خبر: ۸۶۷۷۵۲
استقبال از ظرفیت ایده پردازی و پیشنهادات دختران جوان نخبه قمی
استاندار قم با اشاره به درخشش بانوان قمی در عرصه های مختلف و کسب مقام های ملی و بین المللی اظهار کرد: از ظرفیت ایده پردازی و پیشنهادات دختران جوان نخبه قمی در راستای توسعه استان استقبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در مراسم بانوی کرامت در سالن بعثت فرهنگسرای جوان استان قم طی سخنانی توانمندسازی، آگاهی بخشی و ارتقاء دانش اجتماعی برای جامعه بانوان و دختران را ضروری دانست و گفت: به برکت جمهوری اسلامی و دیدگاه های روشن امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در عرصه اجتماعی درخشش بانوان طی چهاردهه گذشته را شاهد بوده ایم که این امر باید تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به برخی تنگناهایی که به ناروا به زنان تحمیل می شود افزود: امروز دختران ما در مقام تهذیب به قله های دانش فائق آمده اند و به توانمندی در این حوزه دست یافته ایم که باید این پیشرفت در سایر زمینه ها تسری پیدا کند.

مقام عالی دولت در استان مسئولیت پذیری اجتماعی و سلامت کاری بالای بانوان در محیط های اداری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: سرمست گفت: انتظار ما این است که بانوان بر اساس شایستگی بتوانند در سازمان ها ارتقا و پیشرفت کافی را داشته باشند.

وی افزود: زنان سرپرست خانوار و زنان کارآفرین نیز در عرصه ی مدیریت خانواده نه تنها خانواده ی خود را اداره می کنند، بلکه بار تکفل اجتماعی را به دوش می کشند.

مقام عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: امیدواریم در جامعه شاهد ارتقا و تعالی فعالیت های بانوان تحت عنوان تشکل های مردم نهاد باشیم و از ظرفیت های ایشان در حوزه ی فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و عام المنفعه و نیز امدادرسانی به نیازمندان استفاده کنیم.

استاندار قم در پایان با اشاره به درخشش بانوان قمی در حوزه های مختلف از جمله علمی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی گفت: از نخبگان علمی و برگزیدگان تشکل ها برای مشاوره به استاندار و معاونین استفاده خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز