مدیرکل ورزش و جوانان قم خبر داد:

برپایی ۱۲ ایستگاه در راستای طرح تابستان با ورزش

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۰۸:۵۸
کد خبر: ۸۶۸۹۶۱
برپایی ۱۲ ایستگاه در راستای طرح تابستان با ورزش
مدیرکل ورزش و جوانان قم، با اشاره به ابلاغ طرح «تابستانه با ورزش» با شعار «خانواده فعال، تابستان جذاب» توسط وزارت ورزش و جوانان به استان‌ها گفت: در قالب این طرح، در تمام شب‌های جمعه از ابتدای تیرماه تا انتهای شهریورماه با ایجاد ۱۲ ایستگاه در پارک‌ها و بوستان‌های مختلف برنامه‌های شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم امروز در جلسه ساماندهی اوقات فراغت جوانان در استانداری قم، گفت: ورزش می‌تواند به‌عنوان ابزاری مناسب برای پیشگیری از معضلات اجتماعی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه نقش‌آفرینی کند و به‌طورقطع توسعه ورزش منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ طرح «تابستانه با ورزش» با شعار «خانواده فعال، تابستان جذاب» توسط وزارت ورزش و جوانان به استان‌ها گفت: در قالب این طرح، در تمام شب‌های جمعه از ابتدای تیرماه تا انتهای شهریورماه با ایجاد ۱۲ ایستگاه در پارک‌ها و بوستان‌های مختلف برنامه‌های شده است.

منعم ادامه داد: خانواده اصلی‌ترین و کوچک‌ترین واحد جامعه انسانی است که در سلامت جسمی و روانی جامعه می‌تواند بیش مهمی ایفا کند به همین دلیل توسعه ورزش در خانواده‌ها موجب ارتقای سلامت روانی و جسمانی و همچنین تحکیم روابط اجتماعی می‌شود.

وی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها با فعالیت‌های ورزش و مفرح را ازجمله دستورالعمل‌ها مهم استان دانست و تأکید کرد: این سازی اوقات فراغت با ورزش و توسعه فعالیت‌های ورزشی موجب ارتقای سطح امید و نشاط اجتماعی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در قم گفت: به مناسبت دهه کرامت و در راستای ترویج فرهنگ مصرف درست آب، همایش بزرگ پیاده‌روی در ۲۸ تیرماه در استان برگزار می‌شود.

رسول منعم، تأکید کرد: در نقطه شروع این همایش آزمودن سلامت شهروندان توسط دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال‌احمر به‌صورت رایگان انجام می‌شود ضمن اینکه با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری، ناوگان اتوبوس‌رانی برای جابه‌جایی شهروندان به این مراسم در نظر گرفته‌شده است.

وی بابیان اینکه این مراسم از طریق شبکه استانی به‌صورت زنده پخش می‌شود، اظهار داشت: ۲۱ دوچرخه، ۲ کمک‌هزینه کربلا، ۴ کمک‌هزینه مشهد و ۱۰۰ جایزه نقدی و غیر نقدی برای شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی به‌صورت قرعه‌کشی داده می‌شود.

وی با اشاره به بارندگی‌های خوب ابتدای امسال در کشور و استان گفت: این بارندگی‌ها موجب شده تا این تصور ایجاد شود که درزمینهٔ آب در وضعیت مناسبی قرار داریم و این موجب شده تا برای فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی آب، این همایش با محوریت اصلاح الگوی مصرف صحیح آب در نظر گرفته‌شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز