قم آمادگی اعزام نیروهای امدادی به مناطق زلزله زده مسجد سلیمان را دارد

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۳:۰۶
کد خبر: ۸۶۹۲۲۳
قم آمادگی اعزام نیروهای امدادی به مناطق زلزله زده مسجد سلیمان را دارد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با اشاره به زلزله ۵.۷ ریشتری روز دوشنبه مسجد سلیمان گفت: دستگاه ها و تیم های امدادی، قم آمادگی کامل برای اعزام به مناطق زلزله زده را دارند و این امادگی نیز به مسئولان اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن اوروجی با بیان اینکه تاکنون مسئولان مسجد سلیمان و استان خوزستان درخواست کمکی نکرده اند، اظهار داشت: با توجه به محدود بودن خسارت‌ها و امدادرسانی سریع و به موقع نیروهای امدادی مستقر در منطقه به مناطق زلزله زده مسجد سلیمان، ضرورتی برای اعزام تیم‌های امدادی استان وجود ندارد.

وی ادامه داد: در صورت درخواست هرگونه کمک از طرف مسئولان استان خوزستان، در کمترین زمان ممکن تیم‌های امدادی قم آماده اعزام به این مناطق هستند.

اوروجی همچنین با اشاره به اجرای مانور ساعت صفر برای تمرین امدادرسانی وقوع زلزله در قم گفت: در این مانور که با حضور تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر قم انجام شد سطح آمادگی این تیم‌ها در زمان بروز حادثه مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم، با تاکید بر اینکه هماهنگی، آمادگی و انسجام نیروهای امدادی و خدماتی استان در سطح بالایی قرار دارد گفت: این استان در حوادث وبلایای طبیعی همواره جزو استان‌های پیشتاز برای خدمت رسانی به هموطنان حادثه دیده در سراسر کشور بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز