سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم:

توسعه نشاط اجتماعی در قم مورد تاکید است/استعدادهای اسکواش بازان قمی مورد توجه قرار گیرد

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۹:۳۷:۵۳
کد خبر: ۸۶۹۸۰۱
توسعه نشاط اجتماعی در قم مورد تاکید است/استعدادهای اسکواش بازان قمی مورد توجه قرار گیرد
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: به نظر من همانگونه که رشته ورزشی اسکواش سرعتی است و بیشترین تحرک را دارد، می تواند نقش موثری در میان جوانان به ویژه قشر بانوان داشته باشد، فقر حرکتی که در استان به ویژه در میان بانوان داریم امر بسیار مهمی است که باید مورد توجه باشد و وزیر ورزش و استاندار نیز تاکید دارند که این مسائل برطرف و نشاط اجتماعی بیشتری را در قم شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر گروسی عصر امروز در حاشیه بازدید از مسابقات قهرمانی اسکواش که ویژه پسران و در رده های سنتی کمتر از 13 و کمتر از 15 سال به میزبانی استان قم در حال برگزاری است گفت: جا دارد که ابتدا از برگزارکنندگان این مسابقه ورزشی که به صورت کشوری و به میزانی استان قم در حال برگزاری است، قدردانی کنم و سلام آقای دکتر سرمست استاندار قم را خدمت شما می رسانم.

وی بیان داشت: همچنین باید از زحمات رئیس هیات اسکواش استان که زحمات فراوانی برای این میزانی متحمل شدند تشکر و از اداره کل ورزش و جوانان استان قم که نشاط و شادابی را به استان می آورد، قدردانی کنیم.

دکتر گروسی به حضور مربیان تیم ملی اسکواش در استان قم اشاره کرد و گفت: این حضور قطعا موجب کشف استعدادها می شود که امیدواریم با جدیت در این زمینه تلاش داشته و پتانسیل های استان قم نیز به خوبی دیده شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به بهسازی محیطی ورزشگاه شهدای هفت تیر گفت: اقدامات ارزشمندی برای میزبانی این مسابقات در نظر گرفته شده و به حمدالله سالن ورزشی مجهزی فراهم شده که آبروی شهر است و باید همواره در توسعه این ورزش بکوشید.

وی گفت: به نظر من همانگونه که رشته ورزشی اسکواش سرعتی است و بیشترین تحرک را دارد، می تواند نقش موثری در میان جوانان به ویژه قشر بانوان داشته باشد، فقر حرکتی که در استان به ویژه در میان بانوان داریم امر بسیار مهمی است که باید مورد توجه باشد و وزیر ورزش و استاندار نیز تاکید دارند که این مسائل برطرف و نشاط اجتماعی بیشتری را در قم شاهد باشیم.

دکتر گروسی تاکید کرد: از روسای فدراسیون های ورزشی نیز می خواهیم که به قم آمده و فضای ورزشی قم را مشاهده و در توسعه ورزش استان بکوشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز