تقدیر معاون استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان از خبرگزاری برنا قم

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۹:۲۴
کد خبر: ۸۷۱۳۳۸
تقدیر معاون استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان از خبرگزاری برنا قم
ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم امروز تشکیل جلسه داد و از کسب رتبه برتر سرپرستی خبرگزاری استان قم، در بین استان های کشور، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، این مراسم امروز در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد که در آن سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم، مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون فرهنگی و امور جوانان استان و دیگر مسئولان حضور داشتند.

در این مراسم دکتر منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به برگزاری نشست فصلی خبرگزاری برنا در استان همدان اشاره کرد و گفت: در این نشست، سرپرستی خبرگزاری برنا در استان قم، موفق به کسب رتبه برتر شده که از تلاش های سید مهدی حسینی سرپرست استان قم قدردانی می کنیم.

همچنین دکتر گروسی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم نیز در این مراسم از انعکاس اخبار حوزه جوانان توسط خبرگزاری برنا قدردانی کرد.

در این مراسم همچنین دکتر منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم طی لوحی عنوان کرد:

جناب آقای سید مهدی حسینی

سرپرست محترم خبرگزاری برنا استان قم

ضمن عرض تبریک به پاس کسب عنوان برتر خبرگزاری برنا استان قم در بین خبرگزاری های برنا سراسر کشور، برخود واجب دانسته که تلاش های صادقانه و متخصصانه جنابعالی در خدمت رسانی به جامعه ورزش و جوانان استان قم در انجام موفق و موثر امور خبری و اطلاع رسانی را گرامی بداریم و این لوح تقدیر را به پاس زحمات بی دریغتان تقدیم حضور پرمهرتان نماییم.

توفقیق روز افزون شما را از خداوند منان مسئلت می نمایم.

 

2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز