دبیر کمیسیون بانک های استان قم:

۱۳ هزار و ۸۹۳ میلیون تومان تسهیلات ازدواج طی سه ماهه اول سال پرداخت شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۳:۵۵
کد خبر: ۸۷۱۳۶۸
۱۳ هزار و ۸۹۳ میلیون تومان تسهیلات ازدواج طی سه ماهه اول سال پرداخت شد
دبیر کمیسیون بانک های استان قم گفت: در سال گذشته 12 هزار و 310 مورد بالغ بر 19 هزار میلیون تومان پرداخت تسهیلات انجام شده که این رقم در سه ماهه اول سال جاری 4 هزار و 338 و اعتباری بالغ بر 13 هزار و 893 میلیون تومان تسهیلات بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی امینی امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم گفت: همه تلاش و کوشش بانک های استان قم بر این است که در راستای خدمات دهی به جوانان کوشیده و در ارائه پرداخت تسهیلات به آنها تلاش کنند.

دبیر کمیسیون بانک های استان قم عنوان داشت: در سال گذشته 12 هزار و 310 مورد بالغ بر 19 هزار میلیون تومان پرداخت تسهیلات انجام شده که این رقم در سه ماهه اول سال جاری 4 هزار و 338 و اعتباری بالغ بر 13 هزار و 893 میلیون تومان تسهیلات بوده است.

وی گفت: در راستای پرداخت تسهلات هر بانکی سهیمه تخصیصی خود را دارد که بیشترین پرداخت تسهیلات بانکی مربوط به بانک ملی ایران بوده که جوانان استان از این تسهیلات استفاده کرده اند.

امینی گفت: تسهیلات بانکی برای ازدواج تا سقف 30 میلیون تومان است و تنها یک ضامن برای اخذ آن درخواست می شود تا بتوانیم به سرعت و سهولت در پرداخت وام ازدواج جوانان تلاش داشته باشیم.

قنبری دبیر مجمع مشورتی جوانان استان قم نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی جوانان استان قم گفت: در هفته جوان جلسه ای با حضور نخبگان جوان استان برگزار شد و 9 نفر از اعضا جزو مجمع مشورتی شدند و قرار شد مجمع عمومی هم با حضور 50 نفر از جوانان برتر استان دایر شود.

وی گفت: توسعه مشارکت های جوانان در توسعه پایدار استان، گسترش کار تیمی با حضور جوانان برتر استان، شناسایی و نیاز سنجی مشکلات استان با بهره گیری از نظرات فرهیختگان استان، استفاده از ایده های جوانان صاحب نظر استان و... از جمله اهداف این مجمع است.

قنبری ادامه داد: 8 کمیسیون تخصصی برای این مجمع تشکیل شده تا بتوانیم از نظرات سازنده جوانان در عرصه رفع مشکلات استفاده کرده و در حقیقت بازوی مشورتی برای مدیران باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز