آیت الله حسینی بوشهری:

دنیا در اقتدار مقام معظم رهبری دچار بهت شده است

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۵:۵۲
کد خبر: ۸۷۱۸۴۹
دنیا در اقتدار مقام معظم رهبری دچار بهت شده است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: موضع گیری اخیر مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن همه دنیا را در بهت و ناباوری فرو برد و همه شخصیت‌های جهان از اقتدار ایشان بهت زده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی امروز در آیین رونمایی از قالب جدید پایگاه اینترنتی مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی با اشاره به جایگاه مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: این مجلس از جایگاه رفیعی در نظام اسلامی برخوردار  است و انتخاب رهبر معظم انقلاب به رهبری جزو اقدامات بزرگ مجلس خبرگان رهبری بود، ایشان به عنوان یک شخصیت تاثیرگذار در منطقه و جهان می‌درخشند.

وی ادامه داد: موضع گیری اخیر مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن همه دنیا را در بهت و ناباوری فرو برد و همه شخصیت‌های جهان از اقتدار ایشان بهت زده شدند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی، مسؤولیت تبیین و معرفی مجلس خبرگان رهبری و پاسخگویی به شبهات در این خصوص در سطح کشور را داده است و مرکز تحقیقات باید با برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها و انتشار مجله در این زمینه گام بردارد.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به عملکرد دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: انتشار مجله حکومت اسلامی از اقدامات این دبیرخانه است که سال‌ها منتشر می‌شود، همچنین دبیرخانه، دوره‌های آشنایی با اندیشه سیاسی اسلام را برای طلاب برگزار می‌کند و امسال در 9 شهرستان شاهد برگزاری دوره‌ها در این خصوص بودیم.

وی ادامه داد: کتاب‌هایی در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برای حوزویان و دانشگاهیان نوشته شده است که این کتاب‌ها آماده چاپ هستند.

امام جمعه قم افزود: خروجی پژوهش‌ها در مرکز تحقیقات حکومت اسلامی مجلس خبرگان رهبری به کتاب‌های سودمند تبدیل خواهد شد.

آیت‌الله حسینی بوشهری تدوین کتاب سال حکومت اسلامی و ولایت فقیه را جزو اقدامات دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در سال جاری دانست و تصریح کرد: به زودی در این زمینه فراخوان به پژوهشگران خواهیم داد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب وظیفه تشکیل هیأت اندیشه ورز را بر عهده مجلس خبرگان رهبری گذاشتند و کارگروه‌های مختلفی در عرصه‌های فرهنگی، حقوقی و قضایی و علم و فن آوری در این زمینه تشکیل شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اعتقاد داریم که رسانه، حرف نخست را در دنیای امروز می‌زند و رسانه پیام رسان خوبی است. در این راستا ایجاد پایگاه اینترنتی برای اطلاع رسانی اقدامات دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و بیان اندیشه‌های اعضای این مجلس در دستور کار قرار گرفت.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به تفاهم نامه دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدا و سیما اظهار کرد: در آینده نزدیک تفاهم نامه ای بین دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری و صدا و سیما برای تبیین و فرهنگ سازی و اعلام مواضع مجلس خبرگان رهبری به امضا خواهد رسید.

وی ادامه دد: در سند چشم انداز مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی مجلس خبرگان رهبری افق فعالیت این مرکز مشخص شده است.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: به دنبال اطلاع رسانی بیشتر اقدامات مجلس خبرگان رهبری هستیم تا نقاط ضعف در این زمینه برطرف شود و رسانه‌ها باید در این زمینه به مجلس خبرگان رهبری کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز