گرما باز هم در قم/وزیدن بادهای گرم در قم

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۰۳:۳۵:۴۴
کد خبر: ۸۷۲۸۱۷
گرما باز هم در قم/وزیدن بادهای گرم در قم
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی حداکثر دما در نقاط مختلف استان به 45 درجه خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید و گرد و خاک محلی است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 26 درجه و 45 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی جهت وزش باد روز جمعه در شرقی و با حداکثر سرعت 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم 24 درجه و 45 درجه است.

قاضی با بیان اینکه در روز شنبه نیز آسمان استان قم صاف است، گفت: در این روز در برخی از ساعات شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز شنبه  جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر 45 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 23 درجه و 44 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 26 درجه و 46 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 32 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرمترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با 27 درجه و منطقه فدک با 46 درجه بود.

نظر شما