استاندار قم:

سازمان تامین اجتماعی در خط مقدم خدمت به اقشار آسیب پذیر است

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۳۱:۲۰
کد خبر: ۸۷۳۳۳۱
استاندار قم با اشاره به نقش موثر سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی در خط مقدم خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه بوده و این مهم در نوع خود بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در دیدار با مدیران تأمین اجتماعی استان به مناسبت هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: امنیت اجتماعی و سلامت دو نعمت بزرگ مورد تاکید دین مبین اسلام است که در ماموریت‌های سازمان تامین اجتماعی به خوبی به آن توجه شده و این سازمان بزرگ بیمه ای در حد توان سعی کرده تا هر دو این مقوله را به خوبی پوشش دهد.

وی با اشاره به مساعدت‌های تامین اجتماعی قم در راستای انجام به موقع و مطلوب مصوبات ستاد تسهیل استان ادامه داد: عملکرد مجموعه اداره کل و به ویژه شخص مدیرکل تامین اجتماعی قم در پیگیری و اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم جای تقدیر دارد.

استاندار قم برند سازی و معرفی گسترده خدمات تأمین اجتماعی به عنوان سازمان بزرگی که متولی خدمت رسانی به بخش زیادی از جمعیت استان است را مهم ارزیابی و تصریح کرد: برند سازی و هدف گذاری برنامه‌های ویژه به همراه معرفی بیشتر و بهتر خدمات می‌تواند جایگاه تامین اجتماعی را در ارائه خدمات به مردم و جامعه هدف متمایز کند.

سرمست از ابتکار عمل، خلاقیت، نوآوری و ریسک پذیری به عنوان عوامل مهم در اتخاذ تصمیمات غیر برنامه ای نام برد و خاطرنشان کرد: ادارات و سازمان های استان به هیچ عنوان نباید دنبال روزمرگی باشند و مدیریت ارشد استان پیگیر برنامه‌های ویژه ادارات در خدمت رسانی به مردم است.

وی تاکید کرد: تمام ادارات باید با آینده نگری مناسب، برنامه‌های پیش رو و همچنین برنامه‌های ویژه سال‌های آینده را برای مردم و مخاطبان خود مشخص و به مردم معرفی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز